Pregled bibliografske jedinice broj: 676811
Odnos učenika razredne nastave prema matematici
Odnos učenika razredne nastave prema matematici // Školski vjesnik, 61 (2012), 4; 443-460 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 676811 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos učenika razredne nastave prema matematici
(Attitude towards mathematics of students in junior grade of primary school)
Autori
Mišurac Zorica, Irena ; Cvitanović, Melita
Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 61
(2012), 4;
443-460
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
matematika; učenici nižih razreda; odnos; strah; načini rada
(mathematics; pupils in primary school; attitude; fear; methods of work)
Sažetak
U radu se pokušava utvrditi odnos učenika razredne nastave prema nastavi matematike. Prikazani su rezultati istraživanja koje je provedeno na uzorku učenika od prvog do četvrtog razreda i u kojem se ispitao odnos učenika prema matematičkim sadržajima, načinima rada u njihovim razrednim odjelima te strahovi i predrasude koje učenici imaju prema matematici. Rezultati istraživanja pokazali su da učenici u razrednoj nastavi ne smatraju matematiku teškom, rade aktivno i zainteresirano na satovima i nemaju veći strah od matematike što predstavlja dobar temelj za kvalitetno i uspješno matematičko obrazovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts