Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 676714

UTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE


Kesić, Tanja : Jakeljić, Marija
UTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 63 (2012), 9-10; 486-517 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)


CROSBI ID: 676714 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE
(THE INFLUENCE OF DETERMINING FACTORS ON TOURISTIC DESTINATION IMAGE)

Autori
Kesić, Tanja : Jakeljić, Marija

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 63 (2012), 9-10; 486-517

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni članak, znanstveni

Ključne riječi
imidž turističke destinacije; determinirajući čimbenici imidža turističke destinacije; imidž grada Splita kao turističke destinacije
(touristic destination image; determinants of touristic image destination; Split image as touristic destination)

Sažetak
Imidž turističke destinacije koncept je od univerzalne važnosti ukoliko turistička destinacija želi biti konkurentna na lokalnom ili globalnom tržištu. Stoga je svrha ovog rada utvrditi i testirati determinirajuće čimbenike imidža grada Splita kao turističke destinacije na uzorku inozemnih turista. Za postizanje ove svrhe koristilo se postojećim kompleksnim modelom koji je prilagođen specifičnostima istraživane destinacije. Klasična obilježja destinacije poput zanimljivih atrakcija, kvalitetne infrastrukture, educiranog osoblja ili srdačnih domaćina, više nisu dovoljna da bi se osiguralo uspješno pozicioniranje na turističkom tržištu. Stoga se koristi koncept destinacijskog imidža kako bi se destinacije diferencirale i zauzele jedinstvenu poziciju u svijesti potrošača te osigurale zadovoljstvo posjetom i lojalnost turističkoj destinaciji. U ovom je radu testiran model koji je preuzet iz literature (Baloglu i McCleary, 2009., te Beerli i Martin, 2004.), a u osnovi polazi od onih informacijsko-komunikacijskih, demografskih i motivacijskih čimbenika koji utječu na kognitivne i afektivne komponente imidža kao i na ukupni imidž destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-3375 - Strategija razvoja imidža Republike Hrvatske u procesu pridruživanja EU (Ozretić Došen, Đurđana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Kesić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kesić, Tanja : Jakeljić, Marija
UTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 63 (2012), 9-10; 486-517 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
Kesić, Tanja : Jakeljić, Marija (2012) UTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 63 (9-10), 486-517.
@article{article, year = {2012}, pages = {486-517}, keywords = {imid\v{z} turisti\v{c}ke destinacije, determiniraju\'{c}i \v{c}imbenici imid\v{z}a turisti\v{c}ke destinacije, imid\v{z} grada Splita kao turisti\v{c}ke destinacije}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {63}, number = {9-10}, issn = {0424-7558}, title = {UTJECAJ DETERMINIRAJU\'{C}IH \v{C}IMBENIKA NA IMID\v{Z} TURISTI\v{C}KE DESTINACIJE}, keyword = {imid\v{z} turisti\v{c}ke destinacije, determiniraju\'{c}i \v{c}imbenici imid\v{z}a turisti\v{c}ke destinacije, imid\v{z} grada Splita kao turisti\v{c}ke destinacije} }
@article{article, year = {2012}, pages = {486-517}, keywords = {touristic destination image, determinants of touristic image destination, Split image as touristic destination}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {63}, number = {9-10}, issn = {0424-7558}, title = {THE INFLUENCE OF DETERMINING FACTORS ON TOURISTIC DESTINATION IMAGE}, keyword = {touristic destination image, determinants of touristic image destination, Split image as touristic destination} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus
  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font