Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 675917

Strategija trgovačkih marki na primjeru marke "K+"


Žežvicki, Josip
Strategija trgovačkih marki na primjeru marke "K+", 2008., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 675917 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategija trgovačkih marki na primjeru marke "K+"
(N/A)

Autori
Žežvicki, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
06.10

Godina
2008

Stranica
N/A

Mentor
Palić, Mirko

Neposredni voditelj
Palić, Mirko

Ključne riječi
trgovačke marke; Hrvatska
(trademarks; Croatia)

Sažetak
N/A

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žežvicki, Josip
Strategija trgovačkih marki na primjeru marke "K+", 2008., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Žežvicki, J. (2008) 'Strategija trgovačkih marki na primjeru marke "K+"', diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}e\v{z}vicki, Josip}, year = {2008}, pages = {N/A}, keywords = {trgova\v{c}ke marke, Hrvatska}, title = {Strategija trgova\v{c}kih marki na primjeru marke "K+"}, keyword = {trgova\v{c}ke marke, Hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}e\v{z}vicki, Josip}, year = {2008}, pages = {N/A}, keywords = {trademarks, Croatia}, title = {N/A}, keyword = {trademarks, Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font