Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 675494

Osobitost gastronomske ponude Jadranske Hrvatske i njena uloga u izgradnji predodžbe o destinaciji


Pranić, Ljudevit
Osobitost gastronomske ponude Jadranske Hrvatske i njena uloga u izgradnji predodžbe o destinaciji // Identitet jadranskog prostora Hrvatske: retrospekt i prospekt / Crnjak Karanović, Biljana ; Derado, Dražen ; Fredotović, Maja ; Petrić, Lidija (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012. str. 253-265


CROSBI ID: 675494 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osobitost gastronomske ponude Jadranske Hrvatske i njena uloga u izgradnji predodžbe o destinaciji
(Peculiarities of Adriatic Croatia's Gastronomy and its Role in Destination Image Formation)

Autori
Pranić, Ljudevit

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Identitet jadranskog prostora Hrvatske: retrospekt i prospekt

Urednik/ci
Crnjak Karanović, Biljana ; Derado, Dražen ; Fredotović, Maja ; Petrić, Lidija

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu

Grad
Split

Godina
2012

Raspon stranica
253-265

ISBN
978-953-281-046-2

Ključne riječi
gastronomija, turizam, destinacija, identitet, Hrvatska
(gastronomy, tourism, destination, identity, Croatia)

Sažetak
Gastronomska ponuda važan je čimbenik turističke ponude neke destinacije i doprinosi izgradnji identiteta destinacije u očima turista i potencijalnih posjetitelja. O važnosti gastro ponude govori i činjenica da gastro turizam danas poprima obilježja zasebnog turističkog proizvoda. U tom kontekstu, ovaj rad, uz pregled teorijskih aspekata vezanih za gastro turizam i njegovo značenje u izgradnji predodžbe o destinaciji, također empirijski istražuje stanje gastronomskog turizma u RH na primjeru stupnja zastupljenosti karakterističnih dalmatinskih jela, vina i deserta u ponudi dalmatinskih konoba. Rezultati istraživanja jelovnika u 20 konoba u gradu Splitu sugeriraju da su karakteristična dalmatinska jela i deserti u prosjeku vrlo slabo zastupljeni u dalmatinskim konobama, dok su vina relativno dobro zastupljena. Međutim, zastupljenost svih triju kategorija znatno varira kako između konoba, tako i unutar svake od pojedinačno istraženih konoba.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
055-0551207-0778 - Turizam kao katalizator integriranja jadranskog prostora (Petrić, Lidija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Ljudevit Pranić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Pranić, Ljudevit
Osobitost gastronomske ponude Jadranske Hrvatske i njena uloga u izgradnji predodžbe o destinaciji // Identitet jadranskog prostora Hrvatske: retrospekt i prospekt / Crnjak Karanović, Biljana ; Derado, Dražen ; Fredotović, Maja ; Petrić, Lidija (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012. str. 253-265
Pranić, L. (2012) Osobitost gastronomske ponude Jadranske Hrvatske i njena uloga u izgradnji predodžbe o destinaciji. U: Crnjak Karanović, B., Derado, D., Fredotović, M. & Petrić, L. (ur.) Identitet jadranskog prostora Hrvatske: retrospekt i prospekt. Split, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, str. 253-265.
@inbook{inbook, author = {Prani\'{c}, Ljudevit}, year = {2012}, pages = {253-265}, keywords = {gastronomija, turizam, destinacija, identitet, Hrvatska}, isbn = {978-953-281-046-2}, title = {Osobitost gastronomske ponude Jadranske Hrvatske i njena uloga u izgradnji predod\v{z}be o destinaciji}, keyword = {gastronomija, turizam, destinacija, identitet, Hrvatska}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }
@inbook{inbook, author = {Prani\'{c}, Ljudevit}, year = {2012}, pages = {253-265}, keywords = {gastronomy, tourism, destination, identity, Croatia}, isbn = {978-953-281-046-2}, title = {Peculiarities of Adriatic Croatia's Gastronomy and its Role in Destination Image Formation}, keyword = {gastronomy, tourism, destination, identity, Croatia}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font