Pregled bibliografske jedinice broj: 674621
Može li se logopedska intervencija pružati kao web-podrška?
Može li se logopedska intervencija pružati kao web-podrška? // 8. međunarodni znanstveni skup "Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima"
Zagreb, Hrvatska, 2012. str. 139-139 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 674621 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Može li se logopedska intervencija pružati kao web-podrška?
(May speech and language intervention be provided as web-based support?)
Autori
Ljubešić, Marta ; Lulić, Sonja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
8. međunarodni znanstveni skup "Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima"
/ - , 2012, 139-139
ISBN
978-953-6418-71-8
Skup
8. međunarodni znanstveni skup "Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima"
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.09.2012. - 29.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
e-centar; logopedska intervencija; internet; savjetovanje
(e-center; SLP intervention; internet; counseling)
Sažetak
Tijekom rane dobi roditelji često imaju potrebu za informacijama kao i za pronalaženjem usluga za svoje dijete ako su zabrinuti za njegov razvojni ishod. U novije je vrijeme interneta postao dodatni glavni izvor informacija i sve više i više zabrinuti roditelji su se okrenuli prema web-u u potrazi za informacijama o zdravlju i djetetovom razvoju. E-informacijski i referalni centar za ranu intervenciju u djetinjstvu orga - niziran je s ciljem da odgovori na roditeljsku potrebu da istražuju nove informacije o djetetovom stanju u privatnosti i anonimnosti. Korištenjem usluge “Roditelj pita stručnjake” (dio E-informacijskog i referalnog centra za ranu intervenciju u djetinjstvu) roditelji mogu dobiti personaliziran i podržavajući odgovor u odnosu na predmet svoje zabrinutosti. U radu se analiziraju roditeljska pitanja koja su tijekom 15 mjeseci bila upućena na E-centar s obzirom na glavni sadržaj pitanja, dob djeteta i područje u kojem obitelj živi. Osim analize pitanja koja su roditelji postavili, analizirali smo i način na koji su odgovori pisani te kako su roditelji procijenili dobivene odgovore. Najveći broj pitanja koja su roditelji postavili bio je iz područja logopedije. Obilježja komunikacije i ra - zvoj jezika bili su na vrhu roditeljskih interesa. Pokazalo se da web ima potencijal da bude vrijedno sredstvo za osnaživanje roditeljskih znanja i osjećaja kompetencije ali samo pod definiranim okolnostima koje se raspravljaju u radu
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-1081870-2627 - Kognitivni i jezični razvoj u djece s neurorazvojnim rizikom (Ljubešić, Marta, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Marta Ljubešić
(autor)