Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 673799

Uvod


Koprek, Ivan
Uvod // Kako preživjeti krizu? Uloga i mjesto poslovne etike u vrijeme krize / Koprek, Ivan (ur.).
Zagreb: Filozofsko-teološki Institut Družbe Isusove, 2013. str. 7-10


CROSBI ID: 673799 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uvod
(Introduction)

Autori
Koprek, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kako preživjeti krizu? Uloga i mjesto poslovne etike u vrijeme krize

Urednik/ci
Koprek, Ivan

Izdavač
Filozofsko-teološki Institut Družbe Isusove

Grad
Zagreb

Godina
2013

Raspon stranica
7-10

ISBN
978-953-231-128-0

Ključne riječi
kriza, poslovna etika, etika, moral
(crisis, business ethics, ethics, morality)

Sažetak
Uvod u knjigu "Kako preživjeti krizu? Uloga i mjesto poslovne etike u vrijeme krize".

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija



POVEZANOST RADA


Projekti:
199-0000000-3338 - Poslovna etika i religijska kultura (Koprek, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet filozofije i religijskih znanosti

Profili:

Avatar Url Ivan Koprek (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Koprek, Ivan
Uvod // Kako preživjeti krizu? Uloga i mjesto poslovne etike u vrijeme krize / Koprek, Ivan (ur.).
Zagreb: Filozofsko-teološki Institut Družbe Isusove, 2013. str. 7-10
Koprek, I. (2013) Uvod. U: Koprek, I. (ur.) Kako preživjeti krizu? Uloga i mjesto poslovne etike u vrijeme krize. Zagreb, Filozofsko-teološki Institut Družbe Isusove, str. 7-10.
@inbook{inbook, author = {Koprek, Ivan}, editor = {Koprek, I.}, year = {2013}, pages = {7-10}, keywords = {kriza, poslovna etika, etika, moral}, isbn = {978-953-231-128-0}, title = {Uvod}, keyword = {kriza, poslovna etika, etika, moral}, publisher = {Filozofsko-teolo\v{s}ki Institut Dru\v{z}be Isusove}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Koprek, Ivan}, editor = {Koprek, I.}, year = {2013}, pages = {7-10}, keywords = {crisis, business ethics, ethics, morality}, isbn = {978-953-231-128-0}, title = {Introduction}, keyword = {crisis, business ethics, ethics, morality}, publisher = {Filozofsko-teolo\v{s}ki Institut Dru\v{z}be Isusove}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font