Pregled bibliografske jedinice broj: 673555
DRUGI DISEMINACIJSKI SKUP PROJEKTA „KOMPETENCIJSKA MREŽA ZASNOVANA NA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIM TEHNOLOGIJAMA ZA INOVATIVNE USLUGE NAMIJENJENE OSOBAMA SA SLOŽENIM KOMUNIKACIJSKIM POTREBAMA“
DRUGI DISEMINACIJSKI SKUP PROJEKTA „KOMPETENCIJSKA MREŽA ZASNOVANA NA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIM TEHNOLOGIJAMA ZA INOVATIVNE USLUGE NAMIJENJENE OSOBAMA SA SLOŽENIM KOMUNIKACIJSKIM POTREBAMA“ / Ivšac Pavliša, Jasmina (ur.). Zagreb: Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, 2013 (brošura)
CROSBI ID: 673555 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
DRUGI DISEMINACIJSKI SKUP PROJEKTA „KOMPETENCIJSKA MREŽA ZASNOVANA NA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIM TEHNOLOGIJAMA ZA INOVATIVNE USLUGE NAMIJENJENE OSOBAMA SA SLOŽENIM KOMUNIKACIJSKIM POTREBAMA“
(SECOND DISSEMINATION EVENT OF THE PROJECT ICT-AAC)
Urednik/ci
Ivšac Pavliša, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, brošura, strucna
Izdavač
Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2013
Stranica
39
ISBN
978-953-184-187-0
Ključne riječi
funkcionalna komunikacija; multimodalnost; informacijsko-komunikacijska tehnologija; simboli
(functional communication; multimodality; Information and Communication technology-ICT; symbols)
Sažetak
Četiri fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Grafički fakultet i Filozofski fakultet potpomognuta s osam suradnih organizacija, provode projekt stvaranja „Kompetencijske mreže zasnovane na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama“ pod skraćenim nazivom ICT-AAC. Suradnja među stručnjacima i postojanje kompetencijske mreženije nigdje toliko važnakao u ranoj intervenciji kako bi usluga bila razvijena u skladu s potrebama korisnika najmlađe dobi i učinkovita u stvaranju njegove povezanosti sa socijalnom okolinom, odnosno u stvaranju društvene uključenosti. Postojanje predrasuda stvara nove zahtjeve na kompetencijsku mrežu, jer nije dovoljno samo razvijati inovativna rješenja, već dodatno brinuti o znanjima i vještinama onih koji ih mogu staviti u funkciju i stvoriti uvjete za ostvarivanje prava na komunikaciju svakog ljudskog bića. Da bi se u tome uspjelo, također treba biti inovativan. Time se otvaraju dodatne obaveze za projektni tim u odnosu naprijenostehničkog i netehničkog znanja prema stručnjacima, donositeljima političkih odluka i općoj javnosti. Diseminacijski događaji upravo tome služe. Oni koji rade s djecom rane dobi trebaju dodatne poticaje kako bi stvorili partnerski odnos prema roditeljima, znali oblikovati sustav PK koji je individualiziran i kontekstualiziran prema potrebama malog korisnika.Stoga će u opisu rezultata projekta uvijek jedan dio opisa uključivati i naputke kako sustav PK individualizirati i kontekstualizirati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-1081870-2627 - Kognitivni i jezični razvoj u djece s neurorazvojnim rizikom (Ljubešić, Marta, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Jasmina Ivšac Pavliša
(urednik)