Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 673325

Potpomognuta komunikacija kod djeteta s Downovim sindromom


Čalić, Ana
Potpomognuta komunikacija kod djeteta s Downovim sindromom, 2013., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 673325 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Potpomognuta komunikacija kod djeteta s Downovim sindromom
(Augmentative and Alternative Communication and the Child with Down Syndrome)

Autori
Čalić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
13.03

Godina
2013

Stranica
57

Mentor
Ljubešić, Marta ; Ivšac Pavliša, Jasmina

Ključne riječi
: Downov sindrom; potpomognuta komunikacija; multimodalnost; uloga logopeda u potpomognutoj komunikaciji
(Down syndrome; Alternative and augmentative communication; multimodality; the role of speech language pathologist in augmentative and alternative communication.)

Sažetak
Djeca i odrasli s Downovim sindrom se smatraju osobama sa složenim komunikacijskim potrebama. U logopedskoj praksi u nas se još uvijek nerijetko fokus rada stavlja na poticanje govora zbog čega se propušta dragocjeno vrijeme u kojem bi potpomognuta komunikacija mogla dijete učiniti komunikacijski aktivnijim. Cilj ovog rada je bio procijeniti komunikacijski i jezično - govorni napredak kod djeteta s Downovim sindromom nakon implementacije tehnika potpomognute komunikacije. Poticanje se odvijalo putem gesti i slikovnog materijala, u trajanju od četiri mjeseca. Dijete je tijekom poticanja prolazilo kroz tri etape: proširenje sustava gesti, gestovno - jezična kombinacija i pojava dvočlanih iskaza. Nakon završetka intervencije, dijete je pokazalo vidljiv napredak u jezičnom razumijevanju, korištenju različitih vrsta gesti, proizvodnji gestovno-jezičnih kombinacija, te izoliranih riječi i iskaza od dvije riječi. Ovo istraživanje je pokazalo uspješnost korištenja oblika potpomognute komunikacije te naglašava važnost njihove daljnje upotrebe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-1081870-2627 - Kognitivni i jezični razvoj u djece s neurorazvojnim rizikom (Ljubešić, Marta, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasmina Ivšac Pavliša (mentor)

Avatar Url Marta Ljubešić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čalić, Ana
Potpomognuta komunikacija kod djeteta s Downovim sindromom, 2013., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Čalić, A. (2013) 'Potpomognuta komunikacija kod djeteta s Downovim sindromom', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ali\'{c}, Ana}, year = {2013}, pages = {57}, keywords = {: Downov sindrom, potpomognuta komunikacija, multimodalnost, uloga logopeda u potpomognutoj komunikaciji}, title = {Potpomognuta komunikacija kod djeteta s Downovim sindromom}, keyword = {: Downov sindrom, potpomognuta komunikacija, multimodalnost, uloga logopeda u potpomognutoj komunikaciji}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ali\'{c}, Ana}, year = {2013}, pages = {57}, keywords = {Down syndrome, Alternative and augmentative communication, multimodality, the role of speech language pathologist in augmentative and alternative communication.}, title = {Augmentative and Alternative Communication and the Child with Down Syndrome}, keyword = {Down syndrome, Alternative and augmentative communication, multimodality, the role of speech language pathologist in augmentative and alternative communication.}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font