Pregled bibliografske jedinice broj: 673228
Funkcionalna raslojenost lingvometodičkih predložaka u (hrvatskim i slovenskim) gimnazijskim udžbenicima iz materinskog jezika
Funkcionalna raslojenost lingvometodičkih predložaka u (hrvatskim i slovenskim) gimnazijskim udžbenicima iz materinskog jezika // Družbena funkcijskost jezika (vidiki, merila, opredelitve) / Žele, Andreja (ur.).
Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, 2013. str. 49-55
CROSBI ID: 673228 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Funkcionalna raslojenost lingvometodičkih predložaka u (hrvatskim i slovenskim) gimnazijskim udžbenicima iz materinskog jezika
Autori
Mirjana Benjak ; Marko Ljubešić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Družbena funkcijskost jezika (vidiki, merila, opredelitve)
Urednik/ci
Žele, Andreja
Izdavač
Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani
Grad
Ljubljana
Godina
2013
Raspon stranica
49-55
ISBN
978-961-237-609-3
Ključne riječi
lingvometodički predložak, komparativna analiza, jezična i kulturna komunikacija
(lingiustical-didactical template, comparative analysis, linguistic and cultural communication)
Sažetak
Na temelju rezultata komparativne analize lingvometodičkih predložaka (kao jednog od metodičkih instrumentarija) u gimnazijskim udžbenicima iz materinskog jezika izvode se zaključci o aktualnoj koncepciji njegova učenja i poučavanja. U skladu sa suvremenom koncepcijom nastave jezika, koja se temelji na načelima jezične i kulturne komunikacije (Evropski jezični portfolio), ukazuje se na neophodnost uvođenja u udžbenike lingvometodičkih predložaka svih funkcionalnih stilova standardnoga jezika.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-1401173-0983 - Obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli