Pregled bibliografske jedinice broj: 673140
Uloga i značenje didaskalija u teatrološkom pristupu dramskome djelu u nastavi (na predlošku drame Drage Jančara Veliki briljantni valcer)
Uloga i značenje didaskalija u teatrološkom pristupu dramskome djelu u nastavi (na predlošku drame Drage Jančara Veliki briljantni valcer) // Slovenska dramatika / Pezdirc Bartol, Mateja (ur.).
Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, 2012. str. 37-45
CROSBI ID: 673140 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i značenje didaskalija u teatrološkom pristupu dramskome djelu u nastavi (na predlošku drame Drage Jančara Veliki briljantni valcer)
(The role and importance of stage directions in theatrological approach to the dramatic works in the classroom (on play of Drago Jancar Great Brilliant Waltz))
Autori
Mirjana Benjak ; Marko Ljubešić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Slovenska dramatika
Urednik/ci
Pezdirc Bartol, Mateja
Izdavač
Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani
Grad
Ljubljana
Godina
2012
Raspon stranica
37-45
ISBN
978-961-237-541-6
Ključne riječi
teatrološki pristup, scenski elementi, didaskalije
(theatrological approach, stage elements, stage directions)
Sažetak
Za razliku od literarnog pristupa dramskom djelu, kojemu se u sklopu školske interpretacije prustupa kao bilo kojem drugom književnom djelu, teatrološki pristup obuhvaća i izvanliterarne, tzv. scenske elemente. To je posebno zanimljivo u slučajevima kada učenici nemaju mogućnosti pogledati predstavu, stoga je od iznimne važnosti pripremiti ih za čitanje dramskog djela na način da zamišljaju scenski prostor, likove i njhove međusobne odnose. Na primjeru interpretacije didaskalija drame Drage Jančara Veliki briljantni valcer, prikazana je njihova uloga i značaj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-1401173-0983 - Obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli