Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 673140

Uloga i značenje didaskalija u teatrološkom pristupu dramskome djelu u nastavi (na predlošku drame Drage Jančara Veliki briljantni valcer)


Mirjana Benjak; Marko Ljubešić
Uloga i značenje didaskalija u teatrološkom pristupu dramskome djelu u nastavi (na predlošku drame Drage Jančara Veliki briljantni valcer) // Slovenska dramatika / Pezdirc Bartol, Mateja (ur.).
Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, 2012. str. 37-45


CROSBI ID: 673140 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga i značenje didaskalija u teatrološkom pristupu dramskome djelu u nastavi (na predlošku drame Drage Jančara Veliki briljantni valcer)
(The role and importance of stage directions in theatrological approach to the dramatic works in the classroom (on play of Drago Jancar Great Brilliant Waltz))

Autori
Mirjana Benjak ; Marko Ljubešić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Slovenska dramatika

Urednik/ci
Pezdirc Bartol, Mateja

Izdavač
Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani

Grad
Ljubljana

Godina
2012

Raspon stranica
37-45

ISBN
978-961-237-541-6

Ključne riječi
teatrološki pristup, scenski elementi, didaskalije
(theatrological approach, stage elements, stage directions)

Sažetak
Za razliku od literarnog pristupa dramskom djelu, kojemu se u sklopu školske interpretacije prustupa kao bilo kojem drugom književnom djelu, teatrološki pristup obuhvaća i izvanliterarne, tzv. scenske elemente. To je posebno zanimljivo u slučajevima kada učenici nemaju mogućnosti pogledati predstavu, stoga je od iznimne važnosti pripremiti ih za čitanje dramskog djela na način da zamišljaju scenski prostor, likove i njhove međusobne odnose. Na primjeru interpretacije didaskalija drame Drage Jančara Veliki briljantni valcer, prikazana je njihova uloga i značaj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
303-1401173-0983 - Obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju

Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Marko Ljubešić (autor)

Avatar Url Mirjana Benjak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mirjana Benjak; Marko Ljubešić
Uloga i značenje didaskalija u teatrološkom pristupu dramskome djelu u nastavi (na predlošku drame Drage Jančara Veliki briljantni valcer) // Slovenska dramatika / Pezdirc Bartol, Mateja (ur.).
Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, 2012. str. 37-45
Mirjana Benjak & Marko Ljubešić (2012) Uloga i značenje didaskalija u teatrološkom pristupu dramskome djelu u nastavi (na predlošku drame Drage Jančara Veliki briljantni valcer). U: Pezdirc Bartol, M. (ur.) Slovenska dramatika. Ljubljana, Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, str. 37-45.
@inbook{inbook, editor = {Pezdirc Bartol, M.}, year = {2012}, pages = {37-45}, keywords = {teatrolo\v{s}ki pristup, scenski elementi, didaskalije}, isbn = {978-961-237-541-6}, title = {Uloga i zna\v{c}enje didaskalija u teatrolo\v{s}kom pristupu dramskome djelu u nastavi (na predlo\v{s}ku drame Drage Jan\v{c}ara Veliki briljantni valcer)}, keyword = {teatrolo\v{s}ki pristup, scenski elementi, didaskalije}, publisher = {Znanstvena zalo\v{z}ba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani}, publisherplace = {Ljubljana} }
@inbook{inbook, editor = {Pezdirc Bartol, M.}, year = {2012}, pages = {37-45}, keywords = {theatrological approach, stage elements, stage directions}, isbn = {978-961-237-541-6}, title = {The role and importance of stage directions in theatrological approach to the dramatic works in the classroom (on play of Drago Jancar Great Brilliant Waltz)}, keyword = {theatrological approach, stage elements, stage directions}, publisher = {Znanstvena zalo\v{z}ba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani}, publisherplace = {Ljubljana} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font