Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 671806

Marketinške strategije za impulsnu kupovinu


Mihaljević, Dragana
Marketinške strategije za impulsnu kupovinu, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 671806 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinške strategije za impulsnu kupovinu
(N/A)

Autori
Mihaljević, Dragana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2013

Stranica
N/A

Mentor
Palić, Mirko

Neposredni voditelj
Palić, Mirko

Ključne riječi
marketinška strategija; kupovina; marketing
(marketing strategy; buying; marketing)

Sažetak
N/A

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mihaljević, Dragana
Marketinške strategije za impulsnu kupovinu, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Mihaljević, D. (2013) 'Marketinške strategije za impulsnu kupovinu', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mihaljevi\'{c}, Dragana}, year = {2013}, pages = {N/A}, keywords = {marketin\v{s}ka strategija, kupovina, marketing}, title = {Marketin\v{s}ke strategije za impulsnu kupovinu}, keyword = {marketin\v{s}ka strategija, kupovina, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mihaljevi\'{c}, Dragana}, year = {2013}, pages = {N/A}, keywords = {marketing strategy, buying, marketing}, title = {N/A}, keyword = {marketing strategy, buying, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font