Pregled bibliografske jedinice broj: 671797
Upravljanje privatnim markama u sektoru proizvoda široke potrošnje
Upravljanje privatnim markama u sektoru proizvoda široke potrošnje, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 671797 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje privatnim markama u sektoru proizvoda široke potrošnje
(N/A)
Autori
Tomac, Tina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.06
Godina
2010
Stranica
N/A
Mentor
Palić, Mirko
Neposredni voditelj
Palić, Mirko
Ključne riječi
privatne marke; široka potrošnja; marketing
(private brands; broad consumption; marketing)
Sažetak
N/A
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Mirko Palić
(mentor)