Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 671308

Prati li reforma učenja reformu visokog obrazovanja?


Piršl, Elvi; Ambros-Randić, Neala
Prati li reforma učenja reformu visokog obrazovanja? // Informatologia. Separat speciale, 43 (2010), 212-218 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 671308 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prati li reforma učenja reformu visokog obrazovanja?
(Are the reforms in learning compatible with the reforms in higher education?)

Autori
Piršl, Elvi ; Ambros-Randić, Neala

Izvornik
Informatologia. Separat speciale (1332-1463) 43 (2010); 212-218

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
Bolonjski proces ; motivacija ; poučavanje ; strategije učenja ; anksioznost
(Bologna process ; motivation ; teaching ; learning strategies ; anxiety)

Sažetak
Cilj je ovoga rada utvrditi je li reforma visokog obrazovanja, poznata pod imenom Bolonjski proces, utjecala na promjene u pristupu učenju. Istraživanje je provedeno na ukupnom uzorku od 216 studentica i studenata Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli od čega je 93 onih koji su studirali po programu prije uvođenja bolonjskog procesa i 123 polaznika koji su studirali po novom visokoškolskom programu temeljenom na načelima Bolonjske deklaracije. Za ispitivanje njihovih strategija učenja primijenjen je upitnik čije subskale procjenjuju organizaciju, fleksibilnost u učenju, način obrade informacija, upotrebu pomagala, aktivno sudjelovanje u nastavi, te motiviranost i anksioznost. Analize rezultata ukazale su na postojanje statistički značajnih razlika među skupinama u korist polaznika novog sustava studiranja: studenti koji studiraju po bolonjskom sustavu značajno se više koriste pomagalima, više obrađuju sadržaj, fleksibilniji su u učenju, aktivniji i motiviraniji od svojih prethodnika. Dobivene razlike razmatrane su u kontekstu promijenjenih uvjeta studiranja i novoga sustava visokog obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
303-3031173-0983 - Obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju (Piršl, Elvi, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Elvi Piršl (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Piršl, Elvi; Ambros-Randić, Neala
Prati li reforma učenja reformu visokog obrazovanja? // Informatologia. Separat speciale, 43 (2010), 212-218 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Piršl, E. & Ambros-Randić, N. (2010) Prati li reforma učenja reformu visokog obrazovanja?. Informatologia. Separat speciale, 43, 212-218.
@article{article, author = {Pir\v{s}l, Elvi and Ambros-Randi\'{c}, Neala}, year = {2010}, pages = {212-218}, keywords = {Bolonjski proces, motivacija, pou\v{c}avanje, strategije u\v{c}enja, anksioznost}, journal = {Informatologia. Separat speciale}, volume = {43}, issn = {1332-1463}, title = {Prati li reforma u\v{c}enja reformu visokog obrazovanja?}, keyword = {Bolonjski proces, motivacija, pou\v{c}avanje, strategije u\v{c}enja, anksioznost} }
@article{article, author = {Pir\v{s}l, Elvi and Ambros-Randi\'{c}, Neala}, year = {2010}, pages = {212-218}, keywords = {Bologna process, motivation, teaching, learning strategies, anxiety}, journal = {Informatologia. Separat speciale}, volume = {43}, issn = {1332-1463}, title = {Are the reforms in learning compatible with the reforms in higher education?}, keyword = {Bologna process, motivation, teaching, learning strategies, anxiety} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • ERIH
  • Scopus
  • EBSCO
  • HRČAK
  • Informatics Abstract - INFA
  • Information Science Abstract - ISA
  • Pascal Thema
  • Information Science Documentation
  • Referativnyj žurnal
  • Informatika
  • Science Abstract - SA
  • International Federation of Communication Associations (Indicator C)
  • Engineering Index





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font