Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 671006

Konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda kao polazište za unutarnju evaluaciju


Buhin, Monika
Konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda kao polazište za unutarnju evaluaciju, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 671006 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda kao polazište za unutarnju evaluaciju
(Defining educational outcomes as a bases for internal evaluation)

Autori
Buhin, Monika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2013

Stranica
44

Mentor
Matijević, Milan

Neposredni voditelj
Rajić, Višnja

Ključne riječi
unutarnja evaluacija; konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda; likovna kultura; osnovna škola;
(internal evaluation; defining of educationa outcomes; art education; primary school)

Sažetak
Ovaj je rad podijeljen na dva dijela, teorijski i istraživački. Teorijski dio započinje definiranjem temeljnih pedagoških pojmova vezanih uz ovaj rad. Prikazan je Nacionalni okvirni kurikulum te su navedene i objašnjene vrste evaluacije. Isto tako, navedeni su i odgojno-obrazovni ciljevi za vizualne umjetnosti i dizajn (nastavni predmet likovna kultura) koji spadaju u umjetničko područje prema Nacionalnom okvirnom kurikulumu. U drugom dijelu ovog rada izneseni su rezultati istraživanja provedenog među na prigodnom uzorku, učenicima osnovnoškolske dobi (N = 25). Cilj istraživanja bio je ispitati utjecaj konkretizacije odgojno-obrazovnih ishoda na unutarnju evaluaciju u nastavi likovne kulture. Konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda ključna je kao polazište za unutarnju evaluaciju u odgojno-obrazovnom procesu. Bez konkretiziranih odgojno-obrazovnih ishoda, bilo bi teže ocijeniti učeničko znanje ili praktičan rad.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Višnja Rajić (mentor)

Avatar Url Milan Matijević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Buhin, Monika
Konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda kao polazište za unutarnju evaluaciju, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Buhin, M. (2013) 'Konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda kao polazište za unutarnju evaluaciju', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Buhin, Monika}, year = {2013}, pages = {44}, keywords = {unutarnja evaluacija, konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda, likovna kultura, osnovna \v{s}kola, }, title = {Konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda kao polazi\v{s}te za unutarnju evaluaciju}, keyword = {unutarnja evaluacija, konkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda, likovna kultura, osnovna \v{s}kola, }, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Buhin, Monika}, year = {2013}, pages = {44}, keywords = {internal evaluation, defining of educationa outcomes, art education, primary school}, title = {Defining educational outcomes as a bases for internal evaluation}, keyword = {internal evaluation, defining of educationa outcomes, art education, primary school}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font