Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 670993

Usporedba obrazovne sredine u državnim i Montessori školama


Klečak, Andrea
Usporedba obrazovne sredine u državnim i Montessori školama, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 670993 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba obrazovne sredine u državnim i Montessori školama
(Comparation of educational environment in public state schools and Montessori schools)

Autori
Klečak, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2013

Stranica
67

Mentor
Matijević, Milan

Neposredni voditelj
Rajić, Višnja

Ključne riječi
obrazovna sredina; Montessori pedagogija; osnovna škola; pripremljena okolina
(educational environment; Montessory pedagogy; primary school; prepared environment)

Sažetak
Cilj ovog rada je usporediti obrazovnu sredinu u državnim školama s obrazovnom sredinom u Montessori školama – pripremljenom sredinom. U prvom dijelu rada se donose teorijska polazišta za definiranje pojma obrazovne sredine i mjerila koja propisuju Državni pedagoški standardi. U drugom dijelu rada predstavljaju se teorijska polazišta Montessori pedagogije. U trećem dijelu rada opisane su obrazovne sredine u pet škola na području Zagreba i prve Montessori škole u Hrvatskoj Osnovne Montessori škole barunice Dédée Vranyczany te uspoređeni izdvojeni elementi kao pokazatelji kvalitete obrazovne sredine. Državne škole uključene u istraživanje su: Osnovna škola Augusta Šenoe, Osnovna škola Ljubljanica, Osnovna škola kralja Tomislava, Osnovna škola Matije Gupca i Osnovna škola Davorina Trstenjaka. Istraživanje je pokazalo da iako i državne škole i Montessori škola zadovoljavaju većinu mjerila za prostore i opremu koje propisuju Državni pedagoški standardi, jedino Montessori pripremljena okolina omogućuje svestraniji i raznovrsniji način rada nastavnika i učenika te osigurava učenicima uvjete za sva područja aktivnosti – senzorne, praktične, izražajne i misaone aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Višnja Rajić (mentor)

Avatar Url Milan Matijević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Klečak, Andrea
Usporedba obrazovne sredine u državnim i Montessori školama, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Klečak, A. (2013) 'Usporedba obrazovne sredine u državnim i Montessori školama', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kle\v{c}ak, Andrea}, year = {2013}, pages = {67}, keywords = {obrazovna sredina, Montessori pedagogija, osnovna \v{s}kola, pripremljena okolina}, title = {Usporedba obrazovne sredine u dr\v{z}avnim i Montessori \v{s}kolama}, keyword = {obrazovna sredina, Montessori pedagogija, osnovna \v{s}kola, pripremljena okolina}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kle\v{c}ak, Andrea}, year = {2013}, pages = {67}, keywords = {educational environment, Montessory pedagogy, primary school, prepared environment}, title = {Comparation of educational environment in public state schools and Montessori schools}, keyword = {educational environment, Montessory pedagogy, primary school, prepared environment}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font