Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 670936

Jednakost mogućnosti pristupa visokoškolskom obrazovanju u republici hrvatskoj


Večerić, Petra
Jednakost mogućnosti pristupa visokoškolskom obrazovanju u republici hrvatskoj, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 670936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jednakost mogućnosti pristupa visokoškolskom obrazovanju u republici hrvatskoj
(Equality of access to higher education in the Republic of Croatia)

Autori
Večerić, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2013

Stranica
52

Mentor
Domović, Vlatka

Neposredni voditelj
Rajić, Višnja

Ključne riječi
visoko obrazovanje; pristup; ljudska prava; mladi bez odgovarajuće roditeljske skrbi
(higher educatio; n access; human rights; youth without parental care)

Sažetak
Ovaj je rad podijeljen na teorijski i istraživački dio. U teorijskom dijelu rada pojašnjen je sustav obrazovanja Hrvatske s naglaskom na visoko obrazovanje, pojam ljudskih prava s posebnim naglaskom prava na visoko obrazovanje u Hrvatskoj. Objašnjena su i prava osjetljivih skupina među kojima se detaljnije govori o djeci i mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Stavljen je naglasak na jednakost mogućnosti pristupa visokom obrazovanju pri čemu se uspoređuju mogućnosti za visoko obrazovanje djece i mladih bez odgovarajuće roditeljske skrbi s mogućnostima mladih za koje skrbe roditelji. U drugom dijelu rada izneseni su rezultati istraživanja o stavovima djece i mladih bez odgovarajuće roditeljske skrbi o daljnjem školovanju nakon završetka srednje škole te o procjeni vlastitih mogućnosti za daljnjim obrazovanjem. Ispitivali su se i stavovi o financijskoj sigurnosti, riješenom stambenom pitanju nakon završene srednje škole, skrbi države za osiguravanjem mogućnosti za daljnjim školovanjem. Za svaku pojedinu tvrdnju iz upitnika objašnjeni su statistički obrađeni podatci. Važniji rezultati prikazani su uz pomoć grafikona. Na kraju istraživanja uspoređeni su stavovi mladih bez odgovarajuće roditeljske skrbi (štićenika domova) i mladih za koje skrbe roditelji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Petra Večerić (autor)

Avatar Url Višnja Rajić (mentor)

Avatar Url Vlatka Domović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Večerić, Petra
Jednakost mogućnosti pristupa visokoškolskom obrazovanju u republici hrvatskoj, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Večerić, P. (2013) 'Jednakost mogućnosti pristupa visokoškolskom obrazovanju u republici hrvatskoj', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ve\v{c}eri\'{c}, Petra}, year = {2013}, pages = {52}, keywords = {visoko obrazovanje, pristup, ljudska prava, mladi bez odgovaraju\'{c}e roditeljske skrbi}, title = {Jednakost mogu\'{c}nosti pristupa visoko\v{s}kolskom obrazovanju u republici hrvatskoj}, keyword = {visoko obrazovanje, pristup, ljudska prava, mladi bez odgovaraju\'{c}e roditeljske skrbi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ve\v{c}eri\'{c}, Petra}, year = {2013}, pages = {52}, keywords = {higher educatio, n access, human rights, youth without parental care}, title = {Equality of access to higher education in the Republic of Croatia}, keyword = {higher educatio, n access, human rights, youth without parental care}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font