Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 670703

Utjecaj preferencija potrošača na odabir marke tenisica


Pijanović, Nikolina
Utjecaj preferencija potrošača na odabir marke tenisica, 2009., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 670703 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj preferencija potrošača na odabir marke tenisica
(N/A)

Autori
Pijanović, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.04

Godina
2009

Stranica
N/A

Mentor
Palić, Mirko

Neposredni voditelj
Palić, Mirko

Ključne riječi
preferencija potrošača; marketing
(consumer preferences; marketing)

Sažetak
N/A

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pijanović, Nikolina
Utjecaj preferencija potrošača na odabir marke tenisica, 2009., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Pijanović, N. (2009) 'Utjecaj preferencija potrošača na odabir marke tenisica', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pijanovi\'{c}, Nikolina}, year = {2009}, pages = {N/A}, keywords = {preferencija potro\v{s}a\v{c}a, marketing}, title = {Utjecaj preferencija potro\v{s}a\v{c}a na odabir marke tenisica}, keyword = {preferencija potro\v{s}a\v{c}a, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pijanovi\'{c}, Nikolina}, year = {2009}, pages = {N/A}, keywords = {consumer preferences, marketing}, title = {N/A}, keyword = {consumer preferences, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font