Pregled bibliografske jedinice broj: 670596
Unapređenje prodaje kao element promotivnog miksa na primjeru "KONZUM" d.d.
Unapređenje prodaje kao element promotivnog miksa na primjeru "KONZUM" d.d., 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 670596 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unapređenje prodaje kao element promotivnog miksa na primjeru "KONZUM" d.d.
(N/A)
Autori
Ratković, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
10.06
Godina
2013
Stranica
N/A
Mentor
Palić, Mirko
Neposredni voditelj
Palić, Mirko
Ključne riječi
promotivni miks; marketing; prodaja
(promotion mix; marketing; sales)
Sažetak
N/A
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Mirko Palić
(mentor)