Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 669963

Suvremeni oblici pismenosti


Vrkić Dimić, Jasmina
Suvremeni oblici pismenosti // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 3; 117-130 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 669963 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suvremeni oblici pismenosti
(Contemporary forms of literacy)

Autori
Vrkić Dimić, Jasmina

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 63 (2014), 3; 117-130

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
elementi informacijske pismenosti ; međuodnos ; razlike ; sličnosti ; suvremeni oblici pismenosti
(contemporary forms of literacy ; differences ; elements of information literacy ; inter-relationships ; similarities)

Sažetak
U radu se kritički analiziraju te pojašnjavaju različiti suvremeni oblici pismenosti smješteni u informacijski i tehnološki obojen kontekst života i rada. Kako je riječ o srodnim, ali raznovrsnim konceptima, naglašavaju se međusobne sličnosti i razlike te se ocrtavaju uzajamni odnosi između njih. Informacijska se pismenost izdvaja kao najznačajniji oblik suvremene pismenosti koji u sebi sjedinjuje sve ostale oblike. Osnovni elementi informacijske pismenosti uključuju izgrađena znanja i razvijene vještine pomoću kojih je pojedinac u mogućnosti adekvatno prepoznati svoje informacijske potrebe, locirati i procijeniti kvalitetu informacija i njihovih izvora, pohranjivati i ponovo rabiti informacije na učinkovit i etičan način te, u konačnici, rabiti informacije kako bi stvarao, upotrebljavao i komunicirao nova znanja. Krajnji je cilj stvaranje kritičke i kreativne osnove za daljnju uporabu informacijskih znanja i vještina u obrazovnom, profesionalnom i civilnom životu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Jasmina Vrkić Dimić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vrkić Dimić, Jasmina
Suvremeni oblici pismenosti // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 3; 117-130 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Vrkić Dimić, J. (2014) Suvremeni oblici pismenosti. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (3), 117-130.
@article{article, author = {Vrki\'{c} Dimi\'{c}, Jasmina}, year = {2014}, pages = {117-130}, keywords = {elementi informacijske pismenosti, me\djuodnos, razlike, sli\v{c}nosti, suvremeni oblici pismenosti}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {63}, number = {3}, issn = {0037-654X}, title = {Suvremeni oblici pismenosti}, keyword = {elementi informacijske pismenosti, me\djuodnos, razlike, sli\v{c}nosti, suvremeni oblici pismenosti} }
@article{article, author = {Vrki\'{c} Dimi\'{c}, Jasmina}, year = {2014}, pages = {117-130}, keywords = {contemporary forms of literacy, differences, elements of information literacy, inter-relationships, similarities}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {63}, number = {3}, issn = {0037-654X}, title = {Contemporary forms of literacy}, keyword = {contemporary forms of literacy, differences, elements of information literacy, inter-relationships, similarities} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font