Pregled bibliografske jedinice broj: 669321
Emocionalne reakcije učenika vezane uz proces evaluacije
Emocionalne reakcije učenika vezane uz proces evaluacije // Education vision & challenge for future generation
Ljubljana: EDUvision, 2013. (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 669321 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Emocionalne reakcije učenika vezane uz proces evaluacije
(Students’ emotional responses related to the evaluation process)
Autori
Kolak, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
Education vision & challenge for future generation
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 28.11.2013. - 29.11.2013
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
evaluacija; emocionalne reakcije učenika; nastava; emocije postignuća; akademske emocije
(evaluation; students’ emotional responses; teaching; achievement emotions; academic emotions)
Sažetak
Ovaj rad bavi se problematikom emocionalnih reakcija unutar školskog sustava. Nastavni proces je mjesto odvijanja mnogih događanja, koja uključuju uspjeh i neuspjeh, ugodu i neugodu, neočekivane rezultate i iznenadne događaje. Ta događanja predstavljaju moguće povode za pojavu raznih emocija koje mogu biti uzrok određenih ponašanjima. Emocije značajno utječu na učenje i poučavanje. Učenici su uspješniji u nastavnim aktivnostima u kojima osjećaju radost i ugodu za razliku od dosade. Unutar ovoga širokog područja autor se usmjerava isključivo na emocionalne reakcije učenika i to u području vezanim uz nastavne ishode naglašavajući kako emocije vezane uz nastavne aktivnosti čine zasebno područje. Dio rada usmjeren je na proces evaluacije učenika. Pregledom emocionalnih reakcija učenika u radu su posebno izdvojene one emocionalne reakcije učenika koje su značajne za proces evaluacije: stid, strah, trema, nezadovoljstvo, zavist, razočaranje, nada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Ante Kolak
(autor)