Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 669321

Emocionalne reakcije učenika vezane uz proces evaluacije


Kolak, Ante
Emocionalne reakcije učenika vezane uz proces evaluacije // Education vision & challenge for future generation
Ljubljana: EDUvision, 2013. (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 669321 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Emocionalne reakcije učenika vezane uz proces evaluacije
(Students’ emotional responses related to the evaluation process)

Autori
Kolak, Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
Education vision & challenge for future generation

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 28.11.2013. - 29.11.2013

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
evaluacija; emocionalne reakcije učenika; nastava; emocije postignuća; akademske emocije
(evaluation; students’ emotional responses; teaching; achievement emotions; academic emotions)

Sažetak
Ovaj rad bavi se problematikom emocionalnih reakcija unutar školskog sustava. Nastavni proces je mjesto odvijanja mnogih događanja, koja uključuju uspjeh i neuspjeh, ugodu i neugodu, neočekivane rezultate i iznenadne događaje. Ta događanja predstavljaju moguće povode za pojavu raznih emocija koje mogu biti uzrok određenih ponašanjima. Emocije značajno utječu na učenje i poučavanje. Učenici su uspješniji u nastavnim aktivnostima u kojima osjećaju radost i ugodu za razliku od dosade. Unutar ovoga širokog područja autor se usmjerava isključivo na emocionalne reakcije učenika i to u području vezanim uz nastavne ishode naglašavajući kako emocije vezane uz nastavne aktivnosti čine zasebno područje. Dio rada usmjeren je na proces evaluacije učenika. Pregledom emocionalnih reakcija učenika u radu su posebno izdvojene one emocionalne reakcije učenika koje su značajne za proces evaluacije: stid, strah, trema, nezadovoljstvo, zavist, razočaranje, nada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Kolak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kolak, Ante
Emocionalne reakcije učenika vezane uz proces evaluacije // Education vision & challenge for future generation
Ljubljana: EDUvision, 2013. (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kolak, A. (2013) Emocionalne reakcije učenika vezane uz proces evaluacije. U: Education vision & challenge for future generation.
@article{article, author = {Kolak, Ante}, year = {2013}, keywords = {evaluacija, emocionalne reakcije u\v{c}enika, nastava, emocije postignu\'{c}a, akademske emocije}, title = {Emocionalne reakcije u\v{c}enika vezane uz proces evaluacije}, keyword = {evaluacija, emocionalne reakcije u\v{c}enika, nastava, emocije postignu\'{c}a, akademske emocije}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {Kolak, Ante}, year = {2013}, keywords = {evaluation, students’ emotional responses, teaching, achievement emotions, academic emotions}, title = {Students’ emotional responses related to the evaluation process}, keyword = {evaluation, students’ emotional responses, teaching, achievement emotions, academic emotions}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font