Pregled bibliografske jedinice broj: 669153
Razlike primarnih motoričkih dimenzija učenica šest do osam godina koje se bave i onih koje se ne bave ritmičko-sportskom gimnastikom
Razlike primarnih motoričkih dimenzija učenica šest do osam godina koje se bave i onih koje se ne bave ritmičko-sportskom gimnastikom, 1988., diplomski rad, Kineziološki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 669153 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike primarnih motoričkih dimenzija učenica šest do osam godina koje se bave i onih koje se ne bave ritmičko-sportskom gimnastikom
(Differences primary motor dimensions schoolgirl 6:00 to 8:00 years to deal with those who are not engaged in rhythmic-sports gymnastics)
Autori
Lizačić (Kindij), Constanza
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Kineziološki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.12
Godina
1988
Stranica
34
Mentor
Viskić-Štalec, Nataša
Ključne riječi
Učenice; Motorički testovi; Diskriminacijska analiza
(school girls; motor tests; discriminant analysis)
Sažetak
Istraživanje je provedeno na populaciji ženskih osoba od najmanje 6 g. starosti, učenica prvih razreda jedne zagrebačke osnovne škole. U eksperimentalni uzorak ušle su učenice (17) koje su se prijavile na oglas za sistematski trening ritmičko-sportske gimnastike, koji bi se provodio kao izvanškolsaka ativnost. U kontrolni uzorak izabrane su učenice (21) koje nisu obuhvaćene niti jednom vrstom sistematskog treninga. Eksperiment je trajao dvije godine. Skup varijabli definiran je: realizacija ritmičkih struktura, fleksibilnost, koordinacija i eksplozivna snaga. Algoritam i program analizira varijance za svaku varijablu u inicijalnoj točki, zatim poništava razlike između ispitanica u inicijalnoj točki, te analizom kovarijance testira razlike između ispitanica u finalnoj točki mjerenja. Osim toga, računa diskriminacijsku analizu među grupama ispitanica. Dobivena je značajna razlika eksperimentalne grupe, najviše u testovima fleksibilnosti kukova i kralježnice, zatim eksplozivne snage. Slabiju sposobnost razlikovanja ispitanica pokazali su testovi koordinacije i realizacije ritmičkih struktura.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Rad nije objavljen