Pregled bibliografske jedinice broj: 668791
Utjecaj repozicioniranja marke na prodaju na tržištu bombona
Utjecaj repozicioniranja marke na prodaju na tržištu bombona, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 668791 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj repozicioniranja marke na prodaju na tržištu bombona
(N/A)
Autori
Mandić, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.06
Godina
2012
Stranica
130
Mentor
Palić, Mirko
Neposredni voditelj
Palić, Mirko
Ključne riječi
repozicioniranje marke; marketing
(repositioning of the brand; marketing)
Sažetak
Više o radu na linku: http://katalog.efzg.hr/pagesResults/bibliografskiZap is.aspx? &action=search¤tPage=1&searchById=1&sort=0&spi d0=1&spv0=PETRA+MANDI%C4%86&selectedId=21001081
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Mirko Palić
(mentor)