Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 668791

Utjecaj repozicioniranja marke na prodaju na tržištu bombona


Mandić, Petra
Utjecaj repozicioniranja marke na prodaju na tržištu bombona, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 668791 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj repozicioniranja marke na prodaju na tržištu bombona
(N/A)

Autori
Mandić, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
21.06

Godina
2012

Stranica
130

Mentor
Palić, Mirko

Neposredni voditelj
Palić, Mirko

Ključne riječi
repozicioniranje marke; marketing
(repositioning of the brand; marketing)

Sažetak
Više o radu na linku: http://katalog.efzg.hr/pagesResults/bibliografskiZap is.aspx? &action=search&currentPage=1&searchById=1&sort=0&spi d0=1&spv0=PETRA+MANDI%C4%86&selectedId=21001081

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mandić, Petra
Utjecaj repozicioniranja marke na prodaju na tržištu bombona, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
Mandić, P. (2012) 'Utjecaj repozicioniranja marke na prodaju na tržištu bombona', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mandi\'{c}, Petra}, year = {2012}, pages = {130}, keywords = {repozicioniranje marke, marketing}, title = {Utjecaj repozicioniranja marke na prodaju na tr\v{z}i\v{s}tu bombona}, keyword = {repozicioniranje marke, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mandi\'{c}, Petra}, year = {2012}, pages = {130}, keywords = {repositioning of the brand, marketing}, title = {N/A}, keyword = {repositioning of the brand, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font