Pregled bibliografske jedinice broj: 668790
Utjecaj oglasne strategije na uspješnost prodaje
Utjecaj oglasne strategije na uspješnost prodaje, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 668790 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj oglasne strategije na uspješnost prodaje
(N/A)
Autori
Čujić Sven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.06
Godina
2012
Stranica
133
Mentor
Palić, Mirko
Neposredni voditelj
Palić, Mirko
Ključne riječi
strategija prodaje; marketing; Hrvatska
(sales strategy; marketing; Croatia)
Sažetak
Više o radu na linku: http://katalog.efzg.hr/pagesResults/bibliografskiZap is.aspx? &action=search¤tPage=1&searchById=1&sort=0&spi d0=1&spv0=%C4%8Cuji%C4%87%2c+Sven&selectedId=2100112 1
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb