Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 668196

Interkulturalizam, ljudska prava i građanstvo u inicijalnom obrazovanju nastavnika


Diković, Marina; Piršl, Elvi
Interkulturalizam, ljudska prava i građanstvo u inicijalnom obrazovanju nastavnika // Pedagogija, obrazovanje i nastava, Zbornik radova 2. međunarodne znanstvene konferencije, Mostar, 21. - 23. ožujka 2013. / Hrvatić, N., Lukenda, A., Pavlović, S., Spajić-Vrkaš, V., Vasilj, M. (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 195-203 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 668196 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interkulturalizam, ljudska prava i građanstvo u inicijalnom obrazovanju nastavnika
(Interculturalism, Human Rights and Citizenship in Pre-service teachers’ training)

Autori
Diković, Marina ; Piršl, Elvi

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija, obrazovanje i nastava, Zbornik radova 2. međunarodne znanstvene konferencije, Mostar, 21. - 23. ožujka 2013. / Hrvatić, N., Lukenda, A., Pavlović, S., Spajić-Vrkaš, V., Vasilj, M. - Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014, 195-203

ISBN
978-9958-16-023-3

Skup
Druga međunarodna znanstvena konferencija Pedagogija, obrazovanje i nastava

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.03.2013. - 23.03.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
interkulturalizam; ljudska prava; građanstvo; kompetencije; inicijalno obrazovanje učitelja/nastavnika
(interculturalism; human rights; citizenship; competencies; pre-service teachers’ training)

Sažetak
Važnost kompetencija u kulturno pluralnom društvu postalo je predmetom obrazovne politike na svim razinama formalnoga obrazovanja, kako u svijetu tako i kod nas. Radi promicanja vrijednosti interkulturalizma, ljudskih prava i građanstva, budući bi nastavnici trebali usvojiti znanja, vještine i stavove za aktivno sudjelovanje u demokratskom društvu. Od uvođenja Bolonjskoga procesa u hrvatski obrazovni sustav rasprava se još uvijek vodi o tome koje bi kompetencije nastavnik trebao imati za rad u kulturno pluralnim razredima. Cilj ovoga rada jest utvrditi jesu li i u kojoj mjeri, uz temeljne pedagoško-psihološke i didaktičke kompetencije, uključene i one iz interkulturalizma, ljudskih prava i građanstva. U tu svrhu provedena je analiza učiteljskih/nastavničkih studijskih programa na preddiplomskim i diplomskim studijima sveučilišta u Hrvatskoj. S obzirom na dobivene rezultate možemo zaključiti da su većina kolegija iz tih područja zastupljena u inicijalnom obrazovanju učitelja/nastavnika. Ipak, s obzirom na status, ECTS opterećenje i ishode ovih kolegija, postoji velika razlika i neujednačenost među sveučilištima u njihovoj provedbi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
303-3031173-0983 - Obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju (Piršl, Elvi, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Elvi Piršl (autor)

Avatar Url Marina Diković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Diković, Marina; Piršl, Elvi
Interkulturalizam, ljudska prava i građanstvo u inicijalnom obrazovanju nastavnika // Pedagogija, obrazovanje i nastava, Zbornik radova 2. međunarodne znanstvene konferencije, Mostar, 21. - 23. ožujka 2013. / Hrvatić, N., Lukenda, A., Pavlović, S., Spajić-Vrkaš, V., Vasilj, M. (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 195-203 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Diković, M. & Piršl, E. (2014) Interkulturalizam, ljudska prava i građanstvo u inicijalnom obrazovanju nastavnika. U: Hrvatić, N., Lukenda, A., Pavlović, S., Spajić-Vrkaš, V., Vasilj, M. (ur.)Pedagogija, obrazovanje i nastava, Zbornik radova 2. međunarodne znanstvene konferencije, Mostar, 21. - 23. ožujka 2013..
@article{article, author = {Dikovi\'{c}, Marina and Pir\v{s}l, Elvi}, year = {2014}, pages = {195-203}, keywords = {interkulturalizam, ljudska prava, gra\djanstvo, kompetencije, inicijalno obrazovanje u\v{c}itelja/nastavnika}, isbn = {978-9958-16-023-3}, title = {Interkulturalizam, ljudska prava i gra\djanstvo u inicijalnom obrazovanju nastavnika}, keyword = {interkulturalizam, ljudska prava, gra\djanstvo, kompetencije, inicijalno obrazovanje u\v{c}itelja/nastavnika}, publisher = {Fakultet prirodoslovno-matemati\v{c}kih i odgojnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Dikovi\'{c}, Marina and Pir\v{s}l, Elvi}, year = {2014}, pages = {195-203}, keywords = {interculturalism, human rights, citizenship, competencies, pre-service teachers’ training}, isbn = {978-9958-16-023-3}, title = {Interculturalism, Human Rights and Citizenship in Pre-service teachers’ training}, keyword = {interculturalism, human rights, citizenship, competencies, pre-service teachers’ training}, publisher = {Fakultet prirodoslovno-matemati\v{c}kih i odgojnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font