Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 668190

Ključne kompetencije učitelja u odgoju i obrazovanju za građanstvo


Diković, Marina
Ključne kompetencije učitelja u odgoju i obrazovanju za građanstvo // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 29 (2013), 326-340 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 668190 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ključne kompetencije učitelja u odgoju i obrazovanju za građanstvo
(Teachers’ Key Competences in Education for Citizenship)

Autori
Diković, Marina

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 29 (2013); 326-340

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
kompetencije učitelja; odgoj i obrazovanje za građanstvo; stavovi učitelja
(competencies of teachers; education for citizenship; teachers' attitudes)

Sažetak
Cilj ovoga rada jest ispitati stavove učitelja o ključnim kompetencijama za poučavanje odgoja i obrazovanja za građanstvo. Istraživanje je provedeno uz pomoć Upitnika (skale Likertovoga tipa i pitanja zatvorenoga tipa) među učiteljima razredne nastave osnovnih škola Istarske županije (N=225) koji ostvaruju odgoj i obrazovanje za građanstvo na neki od ponuđenih načina. Na temelju dobivenih podataka može se zaključiti da se učitelji ne smatraju dovoljno kompetentnima za provođenje odgoja i obrazovanja za građanstvo. Oni učitelji koje se stručno usavršavaju na više načina imaju stav da su im navedene kompetencije potrebne za rad u odnosu na one učitelje koji se stručno usavršavaju samo na jedan način. Njihov je stav da im je poučavanje odgoja i obrazovanja za građanstvo najviše pomoglo u jednakom ponašaju prema svim učenicima te u priznanju svojih pogrešaka pred učenicima i u spremnosti na učenje na tim pogreškama. Faktor 3. „nedostatak osposobljenosti učitelja za rad u ovom području i slaba razmjena iskustva“, dobiven faktorskom analizom prepreka provođenju odgoja i obrazovanja za građanstvo, potvrđuje da akteri hrvatskoga obrazovnog sustava inicijalnom obrazovanju učitelja u području odgoja i obrazovanja za građanstvo, kao ni njihovom stručnom usavršavanju, ne pridaju značajno mjesto.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
303-3031173-0983 - Obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju (Piršl, Elvi, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Marina Diković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Diković, Marina
Ključne kompetencije učitelja u odgoju i obrazovanju za građanstvo // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 29 (2013), 326-340 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Diković, M. (2013) Ključne kompetencije učitelja u odgoju i obrazovanju za građanstvo. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 29, 326-340.
@article{article, author = {Dikovi\'{c}, Marina}, year = {2013}, pages = {326-340}, keywords = {kompetencije u\v{c}itelja, odgoj i obrazovanje za gra\djanstvo, stavovi u\v{c}itelja}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {29}, issn = {0044-4855}, title = {Klju\v{c}ne kompetencije u\v{c}itelja u odgoju i obrazovanju za gra\djanstvo}, keyword = {kompetencije u\v{c}itelja, odgoj i obrazovanje za gra\djanstvo, stavovi u\v{c}itelja} }
@article{article, author = {Dikovi\'{c}, Marina}, year = {2013}, pages = {326-340}, keywords = {competencies of teachers, education for citizenship, teachers' attitudes}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {29}, issn = {0044-4855}, title = {Teachers’ Key Competences in Education for Citizenship}, keyword = {competencies of teachers, education for citizenship, teachers' attitudes} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA
  • EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA
  • Emerald Management Reviews database, United Kingdom
  • Ulrich Serials Analysis System, USA
  • Hrčak – Portal znanstvenih časopisa RH





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font