Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 667919

Socijalno i kulturno biće škole: kurikulumske perspektive


Previšić, Vlatko
Socijalno i kulturno biće škole: kurikulumske perspektive // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 165-176 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 667919 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socijalno i kulturno biće škole: kurikulumske perspektive
(Social and cultural identity of school: curriculum perspectives)

Autori
Previšić, Vlatko

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 7 (2010), 2; 165-176

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
škola; kultura; socijalna komunikacija; ozračje; odgoj; obrazovanje; učenik; nastavnik; kurikulum
(school; culture; social communication; environment; upbringing; education; student; teacher; curriculum)

Sažetak
Svako promišljanje o školi najčešće se zaustavlja samo na njezinu prosvjetnom i pedagoškom obzoru. Pritom joj se i javna uloga obično sužava i svodi samo na ono što se doslovno događa pod njezinim krovom, ne mareći za širu kulturnu ulogu koja joj pripada. Metodologijom teorijske analize želi se ukazati na mijene koje školu očekuju u pedagoškom, socijalnom i kulturnom biću njezina djelovanja u vremenu kada bi ona trebala pripremiti učenike za bliske godine demokratskog građanstva i otvorenog svijeta punog izazova, polazeći od temeljnih kurikulumskih perspektiva

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vlatko Previšić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Previšić, Vlatko
Socijalno i kulturno biće škole: kurikulumske perspektive // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 165-176 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Previšić, V. (2010) Socijalno i kulturno biće škole: kurikulumske perspektive. Pedagogijska istraživanja, 7 (2), 165-176.
@article{article, author = {Previ\v{s}i\'{c}, Vlatko}, year = {2010}, pages = {165-176}, keywords = {\v{s}kola, kultura, socijalna komunikacija, ozra\v{c}je, odgoj, obrazovanje, u\v{c}enik, nastavnik, kurikulum}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {7}, number = {2}, issn = {1334-7888}, title = {Socijalno i kulturno bi\'{c}e \v{s}kole: kurikulumske perspektive}, keyword = {\v{s}kola, kultura, socijalna komunikacija, ozra\v{c}je, odgoj, obrazovanje, u\v{c}enik, nastavnik, kurikulum} }
@article{article, author = {Previ\v{s}i\'{c}, Vlatko}, year = {2010}, pages = {165-176}, keywords = {school, culture, social communication, environment, upbringing, education, student, teacher, curriculum}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {7}, number = {2}, issn = {1334-7888}, title = {Social and cultural identity of school: curriculum perspectives}, keyword = {school, culture, social communication, environment, upbringing, education, student, teacher, curriculum} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font