Pregled bibliografske jedinice broj: 667919
Socijalno i kulturno biće škole: kurikulumske perspektive
Socijalno i kulturno biće škole: kurikulumske perspektive // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 165-176 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 667919 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socijalno i kulturno biće škole: kurikulumske perspektive
(Social and cultural identity of school: curriculum perspectives)
Autori
Previšić, Vlatko
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 7
(2010), 2;
165-176
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
škola; kultura; socijalna komunikacija; ozračje; odgoj; obrazovanje; učenik; nastavnik; kurikulum
(school; culture; social communication; environment; upbringing; education; student; teacher; curriculum)
Sažetak
Svako promišljanje o školi najčešće se zaustavlja samo na njezinu prosvjetnom i pedagoškom obzoru. Pritom joj se i javna uloga obično sužava i svodi samo na ono što se doslovno događa pod njezinim krovom, ne mareći za širu kulturnu ulogu koja joj pripada. Metodologijom teorijske analize želi se ukazati na mijene koje školu očekuju u pedagoškom, socijalnom i kulturnom biću njezina djelovanja u vremenu kada bi ona trebala pripremiti učenike za bliske godine demokratskog građanstva i otvorenog svijeta punog izazova, polazeći od temeljnih kurikulumskih perspektiva
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vlatko Previšić
(autor)