Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 667898

Didaktičke situacije i strategije za razvoj kritičkog mišljenja


Jurčić, Marko
Didaktičke situacije i strategije za razvoj kritičkog mišljenja // EDUvision 2013
Ljubljana, 2013. str. 104-115 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 667898 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Didaktičke situacije i strategije za razvoj kritičkog mišljenja
(Didactic situation and strategies for the development of critical thinking)

Autori
Jurčić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
EDUvision 2013 / - Ljubljana, 2013, 104-115

ISBN
978-961-93189-9-7

Skup
Education vision & challenge for future generation

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 28.11.2013. - 29.11.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učenik; nastavnik; kompetencije; kritičko mišljenje
(student; teacher; competence; critical thinking)

Sažetak
Suvremenost društva, kako s osnovom pluralnosti i demokratičnosti, ubrzanim dostignućima u znanosti, informacijskoj tehnologiji, gospodarstvu, kulturi, tako i s osnovom afirmacije izvornosti i osobnosti pojedinca, uvjetuje novo sadržajno biće nastave, s jasnim didaktičkim tehnologijama poučavanja koje potiču aktivnost učenika, njegovo učenje i kritički osvrt na ishode učenja. Didaktički osmišljen predmetni kurikulum, njegova metodoligija i struktura izrade te pedagoška kompetentnost nastavnika u vođenju procesa odgoja i nastave najbolje se zrcali u ishodima učeničkog učenja, njihovoj odgojnosti i obrazovanosti. Shvaćanjem ishoda odgojnosti, u učenikovoj odgojnoj kvaliteti i njegovom odgovornom ponašanju te ishoda obrazovanosti, u učenikovu znanju i sposobnosti, ne može se pritom zaobići temeljne sastavnice tih ishoda: spremnost i sposobnost učenja (kako učiti) ; vješto komuniciranje ; kritički misliti ; postavljati ciljeve ; razjašnjavati probleme ; raditi u timu ; biti poduzetan i biti informatički pismen. O tome govori ovaj članak, držeći se pritom, na ograničenu prostoru, teorijskog razmatranja didaktičkih situacija i strategija za razvoj učenikova kritičkog mišljenja, kakvog zahtjeva život poslije škole u suvremenom društvu, u kojemu će sam umjeti sudjelovati, u ulozi građana u širem smislu i odrediti svoj položaj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Jurčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčić, Marko
Didaktičke situacije i strategije za razvoj kritičkog mišljenja // EDUvision 2013
Ljubljana, 2013. str. 104-115 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jurčić, M. (2013) Didaktičke situacije i strategije za razvoj kritičkog mišljenja. U: EDUvision 2013.
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Marko}, year = {2013}, pages = {104-115}, keywords = {u\v{c}enik, nastavnik, kompetencije, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje}, isbn = {978-961-93189-9-7}, title = {Didakti\v{c}ke situacije i strategije za razvoj kriti\v{c}kog mi\v{s}ljenja}, keyword = {u\v{c}enik, nastavnik, kompetencije, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Marko}, year = {2013}, pages = {104-115}, keywords = {student, teacher, competence, critical thinking}, isbn = {978-961-93189-9-7}, title = {Didactic situation and strategies for the development of critical thinking}, keyword = {student, teacher, competence, critical thinking}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font