Pregled bibliografske jedinice broj: 666828
Uloga premijskih maraka prehrambenih proizvoda u marketinškoj strategiji trgovaca na malo
Uloga premijskih maraka prehrambenih proizvoda u marketinškoj strategiji trgovaca na malo, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 666828 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga premijskih maraka prehrambenih proizvoda u marketinškoj strategiji trgovaca na malo
(N/A)
Autori
Mudri Šebo, Biserka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
12.12
Godina
2012
Stranica
138
Mentor
Palić, Mirko
Ključne riječi
premijske marke; prehrambena industrija; marketing
(premium brands; food industry; marketing)
Sažetak
Više podataka o radu na linku: http://katalog.efzg.hr/pagesResults/bibliografskiZapis.aspx?&action=search¤tPage=1&searchById=1&sort=0&spid0=1&spv0=Mudri%2c+Biserka&selectedId=105000358
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Mirko Palić
(mentor)