Pregled bibliografske jedinice broj: 666613
Učinci 'Bolonjskog procesa' na opći uspjeh studiranja i uspjeh na temeljnim teorijskim kolegijima /Usporedba 'predbolonjske' i 'Bolonjske' generacije studenata na EF Zg/
Učinci 'Bolonjskog procesa' na opći uspjeh studiranja i uspjeh na temeljnim teorijskim kolegijima /Usporedba 'predbolonjske' i 'Bolonjske' generacije studenata na EF Zg/ // Četvrta interkatedarska konferencija katedri za ekonomsku teoriju i sličnih katedri na fakultetima društvenih znanosti u Republici Hrvatskoj „Uloga teorijske ekonomije u obrazovanju ekonomista, pravnika i politologa: Iskustva i prijedlozi reforme bolonjskog sustava visokoškolskog obrazovanja
Zagreb, Hrvatska, 2011. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, ostalo)
CROSBI ID: 666613 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinci 'Bolonjskog procesa' na opći uspjeh studiranja i uspjeh na temeljnim teorijskim kolegijima /Usporedba 'predbolonjske' i 'Bolonjske' generacije studenata na EF Zg/
(The Effects of Bologna Process on Average Study Results and the Case of Some Basic Courses)
Autori
Dragičević, Mirjana ; Škuflić, Lorena ; Mačkić, Velibor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, ostalo
Skup
Četvrta interkatedarska konferencija katedri za ekonomsku teoriju i sličnih katedri na fakultetima društvenih znanosti u Republici Hrvatskoj „Uloga teorijske ekonomije u obrazovanju ekonomista, pravnika i politologa: Iskustva i prijedlozi reforme bolonjskog sustava visokoškolskog obrazovanja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 28.11.2011. - 29.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
teoretski kolegiji; opći uspjeh studiranja; Bolonjska reforma; višestruka linearna regresija
(theoretical course; average study results; Bologna Process; multiple linear regression)
Sažetak
Predmet istraživanja u ovom radu je povezanost i međusobna usporedba uspjeha i broja izlazaka na ispit iz temeljnog teoretskog kolegija (Osnove ekonomije) s općim uspjehom studiranja, te s uspjehom i brojem izlazaka iz ostalih teoretskih kolegija koji prirodno slijede iz kolegija Osnove ekonomije (Mikroekonomija, Makroekonomija i Međunarodna ekonomija) prije i nakon uvođenja Bolonjske reforme sustava visokog obrazovanja. Nalazi upućuju na potrebu usaglašavanja sadržaja i pristupa pojedinih kolegija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-3349 - Analiza konkurentniosti gospodarstva Hrvatske (Dragičević, Mirjana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb