Pregled bibliografske jedinice broj: 665394
Prikaz knjige: Dragica Korenjak, Mario Plenković, Marko Korenjak: Communication science in network marketing (NM) / Komunikologija u poslovnom mrežnom marketingu
Prikaz knjige: Dragica Korenjak, Mario Plenković, Marko Korenjak: Communication science in network marketing (NM) / Komunikologija u poslovnom mrežnom marketingu // Media, culture and public relations, 4 (2013), 2; 201-203 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, znanstveni)
CROSBI ID: 665394 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz knjige: Dragica Korenjak, Mario Plenković, Marko Korenjak: Communication science in network marketing (NM) / Komunikologija u poslovnom mrežnom marketingu
(Book review: Dragica Korenjak, Mario Plenković, Marko Korenjak: Communication science in network marketing (NM) / Komunikologija u poslovnom mrežnom marketingu)
Autori
Kučiš, Vlasta
Izvornik
Media, culture and public relations (1333-6371) 4
(2013), 2;
201-203
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, znanstveni
Ključne riječi
komunikacija; marketing; poslovanje
(communication; marketing; bussines)
Sažetak
Pred nama se nalazi knjiga »Communication science in network marketing (NM)« uglednih komunikoloških teoretičara i praktičara, koji zagovaraju primjenjenu komunikologiju i komunikološke zakonitosti u teoriji i praksi uspješnog poslovnog mrežnog marketinga. Suautori knjige su Dragica Korenjak, ekspert za komunikacijski marketing, prof.dr.sc.Mario Plenković, ugledni svučilišni profesor komunikologije i Marko Korenjak, stručnjak za komunikacijski menadžment. Knjiga je izašla u nakladi europske visokoškolske institucije »Alma Mater Europea – Europeian Centre Maribor (2013.)« na engleskom jeziku (ISBN 978-961-93493-0-4) u opsegu od 157. stranica pisanog teksta i grafičkih ilustracija . Stručni recenzenti knjige su doc.dr.sc.Vlasta Kučiš (Sveučilište u Mariboru), doc.dr.sc. Slobodan Elezović (Sveučilište u Zagrebu) i prof.dr.sc. Zdravko Sorđan (Sveučilište u Novom Sadu). Knjiga u sadržajnom smislu donosi, uz uvodni proslov komunikologiji mreženog marketinga uglednog komunikologa prof.dr.sc.Maria Plenkovića, sadržajnu strukturalnu tematsku obradu gradiva kroz 13 zasebnih tematskih poglavlja, zaključak, citiranu i korištenu relevantnu znanstveno-stručnu literaturu (75.naslova) te sažete biografske znanstvene i stručne reference autora ove vrijedne komunikološke knjige.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Vlasta Kučiš
(autor)