Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 665392

UTJECAJ MULTIKAUZALNE POJAVNOSTI NOVIH MEDIJA I DRUŠTVENIH MREŽA NA EMPIRIJSKU EVALUACIJU MEDIJSKE KOMUNIKACIJE


Plenković, Mario; Kupinić Guščić, Darja; Hadžić, Slobodan; Kučiš, Mladen
UTJECAJ MULTIKAUZALNE POJAVNOSTI NOVIH MEDIJA I DRUŠTVENIH MREŽA NA EMPIRIJSKU EVALUACIJU MEDIJSKE KOMUNIKACIJE // Media, culture and public relations, 4 (2013), 2; 127-150 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 665392 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ MULTIKAUZALNE POJAVNOSTI NOVIH MEDIJA I DRUŠTVENIH MREŽA NA EMPIRIJSKU EVALUACIJU MEDIJSKE KOMUNIKACIJE
(INFLUENCE OF MULTICAUSAL APPEARANCE OF NEW MEDIA AND SOCIAL NETWORKS ON EMPIRICAL EVALUATION OF MEDIA COMMUNICATION)

Autori
Plenković, Mario ; Kupinić Guščić, Darja ; Hadžić, Slobodan ; Kučiš, Mladen

Izvornik
Media, culture and public relations (1333-6371) 4 (2013), 2; 127-150

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
medijska komunikacija; novi mediji; društvene mreže
(media communication; new media; social networks)

Sažetak
Autori u radu analiziraju metodološke, teorijske i praktične rezultate evaluacije medijske komunikacije u novom digitalnom i multimedijskom konvergentnom okruženju. Komunikološku empirijsku analizu izvode s aspekta utjecaja vizualnih komunikacija (prisutnost vizualnih elemenata i multimedijskih sadržaja) na empirijsku evaluaciju suvremene medijske komunikacije u teoriji i praksi odnosa s javnostima. Holističku teorijsku eksplikaciju izvode u kontekstu novih komunikoloških interdisciplinarnih spoznaja koje utječu na strukturiranje medijske javnosti (javnog mnijenja). Multikauzalnu pojavnost novih medija i društvenih mreža promatraju s aspekta empirijske evaluacije medijske komunikacije u kontekstu razvijanja nove pojedinačne komunikološke discipline odnosi s javnostima. U radu se sinkronijski i dijakronijski analiziraju paradigmatske teorijske i metodološke spoznaje za multikauzalno istraživanje i evaluaciju novih medija, društvenih mreža i vizualne komunikacije .U metodološkom dijelu rada autori navode temeljne metodološke prijepore i ograničenja konstatirajući nedostatak prisutnosti jedinstvenog metodološkog instrumentarija, usprkos evidentne potrebe poslovne zajednice za uspostavom integriranog metodološkog modela, za empirijsku evaluaciju medijske komunikacije. U istraživačkom segmentu rada konstatira se nedovoljna prisutnost evaluacije vizualnih elemenata komunikacijskih formi usprkos sve većem značenju vizualnosti u multimedijalnoj komunikaciji. Evaluacija medijske komunikacije i odnosa s javnostima u širem smislu je u fokusu interesa suvremene poslovne javnosti, znanstvene zajednice i profesionalnih institucija koje izučavaju i evaluiraju učinkovite profesionalne odnose s javnostima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Plenković (autor)

Avatar Url Slobodan Hadžić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Plenković, Mario; Kupinić Guščić, Darja; Hadžić, Slobodan; Kučiš, Mladen
UTJECAJ MULTIKAUZALNE POJAVNOSTI NOVIH MEDIJA I DRUŠTVENIH MREŽA NA EMPIRIJSKU EVALUACIJU MEDIJSKE KOMUNIKACIJE // Media, culture and public relations, 4 (2013), 2; 127-150 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Plenković, M., Kupinić Guščić, D., Hadžić, S. & Kučiš, M. (2013) UTJECAJ MULTIKAUZALNE POJAVNOSTI NOVIH MEDIJA I DRUŠTVENIH MREŽA NA EMPIRIJSKU EVALUACIJU MEDIJSKE KOMUNIKACIJE. Media, culture and public relations, 4 (2), 127-150.
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario and Kupini\'{c} Gu\v{s}\v{c}i\'{c}, Darja and Had\v{z}i\'{c}, Slobodan and Ku\v{c}i\v{s}, Mladen}, year = {2013}, pages = {127-150}, keywords = {medijska komunikacija, novi mediji, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, journal = {Media, culture and public relations}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1333-6371}, title = {UTJECAJ MULTIKAUZALNE POJAVNOSTI NOVIH MEDIJA I DRU\v{S}TVENIH MRE\v{Z}A NA EMPIRIJSKU EVALUACIJU MEDIJSKE KOMUNIKACIJE}, keyword = {medijska komunikacija, novi mediji, dru\v{s}tvene mre\v{z}e} }
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario and Kupini\'{c} Gu\v{s}\v{c}i\'{c}, Darja and Had\v{z}i\'{c}, Slobodan and Ku\v{c}i\v{s}, Mladen}, year = {2013}, pages = {127-150}, keywords = {media communication, new media, social networks}, journal = {Media, culture and public relations}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1333-6371}, title = {INFLUENCE OF MULTICAUSAL APPEARANCE OF NEW MEDIA AND SOCIAL NETWORKS ON EMPIRICAL EVALUATION OF MEDIA COMMUNICATION}, keyword = {media communication, new media, social networks} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font