Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 665064

Proces nastajanja percipirane vrijednosti s fokusom na čimbenike ponude poduzeća


Pandža Bajs, Irena
Proces nastajanja percipirane vrijednosti s fokusom na čimbenike ponude poduzeća // Tržište/Market, 24 (2012), 2; 279-296 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 665064 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Proces nastajanja percipirane vrijednosti s fokusom na čimbenike ponude poduzeća
(Perceived value creation process: focus on the company offer)

Autori
Pandža Bajs, Irena

Izvornik
Tržište/Market (0353-4790) 24 (2012), 2; 279-296

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
percipirana vrijednost; čimbenici percipirane vrijednosti; percipirane koristi; percipirani troškovi
(perceived value; determinants of perceived value; perceived benefits; perceived costs)

Sažetak
U hiperkonkurentnom poslovnom okruženju, sa sve većim brojem racionalnih potrošača suočenih s mnoštvom izbora, poduzeće najbolje može dominirati primjenom poslovnih koncepcija koje su orijentirane na potrošače i isporukom ponude čija je vrijednost za potrošača bolja i drugačija od konkurencije. Između različitih ponuda konkurenata na tržištu educirani potrošač odabire onu za koju percipira da će mu pružiti najveću vrijednost. Zbog toga je za svako poduzeće bitno utvrditi kako potrošač u svojoj svijesti definira vrijednost njegove tržišne ponude te koji to čimbenici ponude određuju visoku razinu percipirane vrijednosti kod trenutnih i potencijalnih potrošača. Analiza tih čimbenika daje smjernice kako poboljšati postojeću ponudu te kako ona treba izgledati u budućnosti da bi s povećanjem percipirane vrijednosti za potrošača utjecala i na poboljšanje zadovoljstva tih potrošača i ostvarivanje čvršćih i dugoročnijih veza s njima. Na proces stvaranja percipirane vrijednosti određene ponude u svijesti potrošača zajednički utječu čimbenici ponude poduzeća, čimbenici konkurencije, čimbenici potrošača i čimbenici procesa kupovine. Cilj je ovog rada analizirati postojeće, relevantne spoznaje o procesu stvaranja percipirane vrijednosti ponude poduzeća na tržištu i čimbenicima koji utječu na taj proces. U radu je prezentiran konceptualni model procesa nastajanja percipirane vrijednosti u svijesti potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Pandža Bajs, Irena
Proces nastajanja percipirane vrijednosti s fokusom na čimbenike ponude poduzeća // Tržište/Market, 24 (2012), 2; 279-296 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Pandža Bajs, I. (2012) Proces nastajanja percipirane vrijednosti s fokusom na čimbenike ponude poduzeća. Tržište/Market, 24 (2), 279-296.
@article{article, author = {Pand\v{z}a Bajs, Irena}, year = {2012}, pages = {279-296}, keywords = {percipirana vrijednost, \v{c}imbenici percipirane vrijednosti, percipirane koristi, percipirani tro\v{s}kovi}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te/Market}, volume = {24}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {Proces nastajanja percipirane vrijednosti s fokusom na \v{c}imbenike ponude poduze\'{c}a}, keyword = {percipirana vrijednost, \v{c}imbenici percipirane vrijednosti, percipirane koristi, percipirani tro\v{s}kovi} }
@article{article, author = {Pand\v{z}a Bajs, Irena}, year = {2012}, pages = {279-296}, keywords = {perceived value, determinants of perceived value, perceived benefits, perceived costs}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te/Market}, volume = {24}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {Perceived value creation process: focus on the company offer}, keyword = {perceived value, determinants of perceived value, perceived benefits, perceived costs} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font