Pregled bibliografske jedinice broj: 665064
Proces nastajanja percipirane vrijednosti s fokusom na čimbenike ponude poduzeća
Proces nastajanja percipirane vrijednosti s fokusom na čimbenike ponude poduzeća // Tržište/Market, 24 (2012), 2; 279-296 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 665064 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proces nastajanja percipirane vrijednosti s fokusom na čimbenike ponude poduzeća
(Perceived value creation process: focus on the company offer)
Autori
Pandža Bajs, Irena
Izvornik
Tržište/Market (0353-4790) 24
(2012), 2;
279-296
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
percipirana vrijednost; čimbenici percipirane vrijednosti; percipirane koristi; percipirani troškovi
(perceived value; determinants of perceived value; perceived benefits; perceived costs)
Sažetak
U hiperkonkurentnom poslovnom okruženju, sa sve većim brojem racionalnih potrošača suočenih s mnoštvom izbora, poduzeće najbolje može dominirati primjenom poslovnih koncepcija koje su orijentirane na potrošače i isporukom ponude čija je vrijednost za potrošača bolja i drugačija od konkurencije. Između različitih ponuda konkurenata na tržištu educirani potrošač odabire onu za koju percipira da će mu pružiti najveću vrijednost. Zbog toga je za svako poduzeće bitno utvrditi kako potrošač u svojoj svijesti definira vrijednost njegove tržišne ponude te koji to čimbenici ponude određuju visoku razinu percipirane vrijednosti kod trenutnih i potencijalnih potrošača. Analiza tih čimbenika daje smjernice kako poboljšati postojeću ponudu te kako ona treba izgledati u budućnosti da bi s povećanjem percipirane vrijednosti za potrošača utjecala i na poboljšanje zadovoljstva tih potrošača i ostvarivanje čvršćih i dugoročnijih veza s njima. Na proces stvaranja percipirane vrijednosti određene ponude u svijesti potrošača zajednički utječu čimbenici ponude poduzeća, čimbenici konkurencije, čimbenici potrošača i čimbenici procesa kupovine. Cilj je ovog rada analizirati postojeće, relevantne spoznaje o procesu stvaranja percipirane vrijednosti ponude poduzeća na tržištu i čimbenicima koji utječu na taj proces. U radu je prezentiran konceptualni model procesa nastajanja percipirane vrijednosti u svijesti potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM