Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 664892

ODNOSI S JAVNOSTIMA – NOVA KOMUNIKOLOŠKA DISCIPLINA


Plenković, Mario
ODNOSI S JAVNOSTIMA – NOVA KOMUNIKOLOŠKA DISCIPLINA // Media, culture and public relations, 4 (2013), 2; 111-114 (podatak o recenziji nije dostupan, uvodnik, znanstveni)


CROSBI ID: 664892 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ODNOSI S JAVNOSTIMA – NOVA KOMUNIKOLOŠKA DISCIPLINA
(PUBLIC RELATIONS – NEW DISCIPLINE OF COMMUNICATION SCIENCE)

Autori
Plenković, Mario

Izvornik
Media, culture and public relations (1333-6371) 4 (2013), 2; 111-114

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, uvodnik, znanstveni

Ključne riječi
Communication science; audience; public; public opinion; public relations; science classification
(Komunikologija; javnost; publika; javno mnijenje; odnosi s javnostima; klasifikacija znanosti)

Sažetak
Razvojem općih, pojedinačnih i posebnih zakonitosti komuniciranja u konkretnim ljudskim djelatnostima razvijaju se nove pojedinačne komunikološke discipline kao što su: Informacijski sustavi, interpersonalna komunikacija, medijska komunikacija, politička komunikacija, organizacijska komunikacija, interkulturalna komunikacija, razvojna komunikacija, zdravstvena komunikacija, vjerska komunikacija, popularna komunikacija, pedagoška komunikacija, vizualna komunikacija, grafička komunikacija, policijska komunikacija, poslovna komunikacija, komunikacija u kulturi, turistička komunikacija, komunikacija novih medija, komunikacija s novim IC – tehnologijama, internetska komunikacija, konvergentna medijska komunikacija, digitalna komunikacija, komunikacija na društvenim mrežama, komunikacijski menadžment, komunikacija mrežnih marketinga i komunikacija u odnosima s javnostima (Public Relations). To su nova područja komuniciranja unutar strukturiranja, održavanja, razvoja i unapređivanja svih oblika međuljudskog komuniciranja. Temeljna svrha svakog komuniciranja je prakseološko unapređivanje i znanstveno utemeljenje novih spoznaja, informacija i komunikacija s pomoću kojih se lakše, brže i učinkovitije uspostavljaju i razumijevaju komunikacijski procesi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Plenković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Plenković, Mario
ODNOSI S JAVNOSTIMA – NOVA KOMUNIKOLOŠKA DISCIPLINA // Media, culture and public relations, 4 (2013), 2; 111-114 (podatak o recenziji nije dostupan, uvodnik, znanstveni)
Plenković, M. (2013) ODNOSI S JAVNOSTIMA – NOVA KOMUNIKOLOŠKA DISCIPLINA. Media, culture and public relations, 4 (2), 111-114.
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario}, year = {2013}, pages = {111-114}, keywords = {Communication science, audience, public, public opinion, public relations, science classification}, journal = {Media, culture and public relations}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1333-6371}, title = {ODNOSI S JAVNOSTIMA – NOVA KOMUNIKOLO\v{S}KA DISCIPLINA}, keyword = {Communication science, audience, public, public opinion, public relations, science classification} }
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario}, year = {2013}, pages = {111-114}, keywords = {Komunikologija, javnost, publika, javno mnijenje, odnosi s javnostima, klasifikacija znanosti}, journal = {Media, culture and public relations}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1333-6371}, title = {PUBLIC RELATIONS – NEW DISCIPLINE OF COMMUNICATION SCIENCE}, keyword = {Komunikologija, javnost, publika, javno mnijenje, odnosi s javnostima, klasifikacija znanosti} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font