Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 664513

Emocionalno doživljavanje glazbene i vizualne stimulacije djece s govornim teškoćama


Donatović, Paula
Emocionalno doživljavanje glazbene i vizualne stimulacije djece s govornim teškoćama, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 664513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Emocionalno doživljavanje glazbene i vizualne stimulacije djece s govornim teškoćama
(Emotional experience of music and visual stimulation of children with speech difficulties)

Autori
Donatović, Paula

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
08.05

Godina
2013

Stranica
40

Mentor
Runjić, Nađa

Ključne riječi
emocionalno doživljavanje; glazbene stimulacije; vizualne stimulacije; govorno-jezične teškoće
(emotional experience; musical stimulation; visual stimulation; speech and language impairment)

Sažetak
Ovo istraživanje je pokazalo razliku u emocionalnom doživljavanju standardiziranog glazbenog podražaja popraćenog vizuoperceptivnim zadacima između djece s teškoćama u jezično-govornom razvoju i djece urednog razvoja. Očekivano je da djeca s deficitom u jezično-sintaktičkom procesiranju pokažu teškoće i u glazbeno-sintaktičkom procesiranju, te bismo mogli reći da rezultati ovog istraživanja idu u prilog ideji koja stoji iza tog očekivanja, a to je tvrdnja da postoji podudaranje u procesiranju glazbene i jezične sintakse, te da se sintaktičke operacije odvijaju na temelju prethodno formiranih podsklopova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
207-0000000-2293 - Funkcionalni verbotonalni dijagnostički program za djecu oštećena sluha i govora (Runjić, Nađa, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Poliklinika SUVAG

Profili:

Avatar Url Nađa Runjić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Donatović, Paula
Emocionalno doživljavanje glazbene i vizualne stimulacije djece s govornim teškoćama, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Donatović, P. (2013) 'Emocionalno doživljavanje glazbene i vizualne stimulacije djece s govornim teškoćama', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Donatovi\'{c}, Paula}, year = {2013}, pages = {40}, keywords = {emocionalno do\v{z}ivljavanje, glazbene stimulacije, vizualne stimulacije, govorno-jezi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e}, title = {Emocionalno do\v{z}ivljavanje glazbene i vizualne stimulacije djece s govornim te\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {emocionalno do\v{z}ivljavanje, glazbene stimulacije, vizualne stimulacije, govorno-jezi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Donatovi\'{c}, Paula}, year = {2013}, pages = {40}, keywords = {emotional experience, musical stimulation, visual stimulation, speech and language impairment}, title = {Emotional experience of music and visual stimulation of children with speech difficulties}, keyword = {emotional experience, musical stimulation, visual stimulation, speech and language impairment}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font