Pregled bibliografske jedinice broj: 664513
Emocionalno doživljavanje glazbene i vizualne stimulacije djece s govornim teškoćama
Emocionalno doživljavanje glazbene i vizualne stimulacije djece s govornim teškoćama, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 664513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Emocionalno doživljavanje glazbene i vizualne stimulacije djece s govornim teškoćama
(Emotional experience of music and visual stimulation of children with speech difficulties)
Autori
Donatović, Paula
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
08.05
Godina
2013
Stranica
40
Mentor
Runjić, Nađa
Ključne riječi
emocionalno doživljavanje; glazbene stimulacije; vizualne stimulacije; govorno-jezične teškoće
(emotional experience; musical stimulation; visual stimulation; speech and language impairment)
Sažetak
Ovo istraživanje je pokazalo razliku u emocionalnom doživljavanju standardiziranog glazbenog podražaja popraćenog vizuoperceptivnim zadacima između djece s teškoćama u jezično-govornom razvoju i djece urednog razvoja. Očekivano je da djeca s deficitom u jezično-sintaktičkom procesiranju pokažu teškoće i u glazbeno-sintaktičkom procesiranju, te bismo mogli reći da rezultati ovog istraživanja idu u prilog ideji koja stoji iza tog očekivanja, a to je tvrdnja da postoji podudaranje u procesiranju glazbene i jezične sintakse, te da se sintaktičke operacije odvijaju na temelju prethodno formiranih podsklopova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
207-0000000-2293 - Funkcionalni verbotonalni dijagnostički program za djecu oštećena sluha i govora (Runjić, Nađa, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Poliklinika SUVAG
Profili:
Nađa Runjić
(mentor)