Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 663187

Uloga pedagoga u unapređivanju odgojno-obrazovnog rada u dječjem vrtiću


Klasan, Tamara
Uloga pedagoga u unapređivanju odgojno-obrazovnog rada u dječjem vrtiću, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 663187 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga pedagoga u unapređivanju odgojno-obrazovnog rada u dječjem vrtiću
(The role of pedagogue in promoting educational activities in kindergarten)

Autori
Klasan, Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
22.07

Godina
2013

Stranica
93

Mentor
Mrnjaus, Kornelija

Ključne riječi
pedagog; odgajatelj; roditelj; dječji vrtić; pedagoška dokumentacija; suradnja; stručno usavršavanje; savjetodavni rad
(pedagogue; educator; parent; kindergarten; educational documentation; cooperation; professional training; counseling)

Sažetak
Dječji vrtić kao odgojno-obrazovna ustanova zahtijeva koncept i realizaciju kvalitetne suradnje odgajatelja s roditeljima, uz pomoć pedagoga. Suradnja je kvalitativan i kontinuiran proces koji podrazumijeva sklapanje bliskog partnerstva između vrtića i roditelja. U ovom se radu teorijski i empirijski razmatraju brojne uloge pedagoga u suvremenom dječjem vrtiću, s obzirom na ulogu i uvjete rada pedagoga, programske zadaće, pedagošku dokumentaciju u dječjem vrtiću, suradnju pedagoga, odgajatelja i roditelja te obrazovanje i stručno usavršavanje. U teorijskom su dijelu prikazani čimbenici koji utječu na ulogu pedagoga u suvremenom dječjem vrtiću kao što je sudjelovanje u svim fazama odvijanja odgojno-obrazovnog procesa, od planiranja i programiranja do vrednovanja postignutih rezultata te suradnja sa svim subjektima odgojno-obrazovnog djelovanja, od djece do stručnog tima. Primarna zadaća pedagoga u dječjem vrtiću je rad na unapređivanju kvalitete odgojno-obrazovnog procesa kroz aktivnosti kao što su planiranje, praćenje, organiziranje, realiziranje, analiziranje i evaluiranje odgojno-obrazovne prakse. Pedagog svoj rad ostvaruje kroz programske zadaće u odnosu na dijete, u odnosu na roditelje, u odnosu na odgajatelje, u odnosu na razvojno-pedagošku službu i širu društvenu sredinu. Nadalje, cilj u empirijskom dijelu istraživanja je ispitati područje suradnje pedagoga, odgajatelja i roditelja, te analizirati i preispitati mogućnosti unapređenja pedagoškog rada na tom području. U radu se ispituju stavovi i osobna iskustva pedagoga Dječjeg vrtića Rijeka. Rezultati pokazuju da je kvalitetna suradnja s roditeljima svakako preduvjet za dobrobit djeteta i njegov razvoj. Važno je imati jasna međusobna očekivanja, ohrabriti sudjelovanje roditelja, koristiti razne strategije i oblike suradnje, omogućiti im najbolji način uključivanja, podržavati kvalitetnu komunikaciju, pravovremeno reagirati kad se jave problemi, te osnaživati roditeljske kompetencije. S druge strane, suradnja pedagoga i odgajatelja je od velike važnosti budući da odgajatelji imaju važnu ulogu u razvoju djece upravo iz razloga što su za razvoj dječje ličnosti potrebni stalna briga i utjecaj odgajatelja koji su posvećeni izazivanju, poticanju, usmjeravanju i bogaćenju dječje aktivnosti.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Kornelija Mrnjaus (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Klasan, Tamara
Uloga pedagoga u unapređivanju odgojno-obrazovnog rada u dječjem vrtiću, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
Klasan, T. (2013) 'Uloga pedagoga u unapređivanju odgojno-obrazovnog rada u dječjem vrtiću', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Klasan, Tamara}, year = {2013}, pages = {93}, keywords = {pedagog, odgajatelj, roditelj, dje\v{c}ji vrti\'{c}, pedago\v{s}ka dokumentacija, suradnja, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, savjetodavni rad}, title = {Uloga pedagoga u unapre\djivanju odgojno-obrazovnog rada u dje\v{c}jem vrti\'{c}u}, keyword = {pedagog, odgajatelj, roditelj, dje\v{c}ji vrti\'{c}, pedago\v{s}ka dokumentacija, suradnja, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, savjetodavni rad}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Klasan, Tamara}, year = {2013}, pages = {93}, keywords = {pedagogue, educator, parent, kindergarten, educational documentation, cooperation, professional training, counseling}, title = {The role of pedagogue in promoting educational activities in kindergarten}, keyword = {pedagogue, educator, parent, kindergarten, educational documentation, cooperation, professional training, counseling}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font