Pregled bibliografske jedinice broj: 662532
Interaktivno sagledavanje profesionalne, stručne i osobne autonomije odgajatelja
Interaktivno sagledavanje profesionalne, stručne i osobne autonomije odgajatelja // Zrno, 107/108 (2013), 6-7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 662532 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interaktivno sagledavanje profesionalne, stručne i osobne autonomije odgajatelja
(Interactive recognising professional and personal autonomy preschool teacher)
Autori
Šagud, Mirjana
Izvornik
Zrno (0353-636X) 107/108
(2013);
6-7
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kompetencije odgajatelja ; autonomija odgajatelja ; refleksija i samorefleksija
(competencies of educators ; autonomy educators ; reflection and self-reflection)
Sažetak
Globalne promjene u 21. stoljeću, njihova dinamičnost i nepredvidljivost stvaraju potrebe za novim i konzistentnim kompetencijskim korpusom odgajatelja - profesionalca koji autonomno i u kooperaciji sa svojim kolegama gradi jedinstvenu kulturu konkretne ustanove za rani i predškolski odgoja. U skladu sa spomenutim promjenama u društvu, mišljenja smo da je potrebno aktualizirati pitanje profesionalnog statusa odgajatelja i raditi na njegovom emancipiranju u autonomnog profesionalca koji je orijentiran na proces razvoja prakse, unošenju promjena sukladnih suvremenim paradigmama ranog i predškolskog odgoja i osobnom napredovanju. Recipročnim djelovanjem individualne i kolektivne odgovornosti (individualna i socijalna odgovornost) konstruktivnim odnosom između partikularnih, nepovezanih kurikuluma i onih koji su rezultat zajedničkog promišljanja stvara se koncept novog profesionalizma - interaktivni profesionalizam.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Mirjana Šagud
(autor)