Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 662532

Interaktivno sagledavanje profesionalne, stručne i osobne autonomije odgajatelja


Šagud, Mirjana
Interaktivno sagledavanje profesionalne, stručne i osobne autonomije odgajatelja // Zrno, 107/108 (2013), 6-7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 662532 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interaktivno sagledavanje profesionalne, stručne i osobne autonomije odgajatelja
(Interactive recognising professional and personal autonomy preschool teacher)

Autori
Šagud, Mirjana

Izvornik
Zrno (0353-636X) 107/108 (2013); 6-7

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
kompetencije odgajatelja ; autonomija odgajatelja ; refleksija i samorefleksija
(competencies of educators ; autonomy educators ; reflection and self-reflection)

Sažetak
Globalne promjene u 21. stoljeću, njihova dinamičnost i nepredvidljivost stvaraju potrebe za novim i konzistentnim kompetencijskim korpusom odgajatelja - profesionalca koji autonomno i u kooperaciji sa svojim kolegama gradi jedinstvenu kulturu konkretne ustanove za rani i predškolski odgoja. U skladu sa spomenutim promjenama u društvu, mišljenja smo da je potrebno aktualizirati pitanje profesionalnog statusa odgajatelja i raditi na njegovom emancipiranju u autonomnog profesionalca koji je orijentiran na proces razvoja prakse, unošenju promjena sukladnih suvremenim paradigmama ranog i predškolskog odgoja i osobnom napredovanju. Recipročnim djelovanjem individualne i kolektivne odgovornosti (individualna i socijalna odgovornost) konstruktivnim odnosom između partikularnih, nepovezanih kurikuluma i onih koji su rezultat zajedničkog promišljanja stvara se koncept novog profesionalizma - interaktivni profesionalizam.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirjana Šagud (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šagud, Mirjana
Interaktivno sagledavanje profesionalne, stručne i osobne autonomije odgajatelja // Zrno, 107/108 (2013), 6-7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Šagud, M. (2013) Interaktivno sagledavanje profesionalne, stručne i osobne autonomije odgajatelja. Zrno, 107/108, 6-7.
@article{article, author = {\v{S}agud, Mirjana}, year = {2013}, pages = {6-7}, keywords = {kompetencije odgajatelja, autonomija odgajatelja, refleksija i samorefleksija}, journal = {Zrno}, volume = {107/108}, issn = {0353-636X}, title = {Interaktivno sagledavanje profesionalne, stru\v{c}ne i osobne autonomije odgajatelja}, keyword = {kompetencije odgajatelja, autonomija odgajatelja, refleksija i samorefleksija} }
@article{article, author = {\v{S}agud, Mirjana}, year = {2013}, pages = {6-7}, keywords = {competencies of educators, autonomy educators, reflection and self-reflection}, journal = {Zrno}, volume = {107/108}, issn = {0353-636X}, title = {Interactive recognising professional and personal autonomy preschool teacher}, keyword = {competencies of educators, autonomy educators, reflection and self-reflection} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font