Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 662492

Analiza marketing okruženja u suvremenim uvjetima poslovanja


Štoković, Ariana
Analiza marketing okruženja u suvremenim uvjetima poslovanja // Slobodno poduzetništvo : časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva, Vol. VI (1999), Br. 20; 155-164 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 662492 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza marketing okruženja u suvremenim uvjetima poslovanja
(The Analysis of the Marketing Environment in Contemporary Business Conditions)

Autori
Štoković, Ariana

Izvornik
Slobodno poduzetništvo : časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva (1330-2833) Vol. VI (1999), Br. 20; 155-164

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
marketing okruženje; analiza
(marketing environment; analysis)

Sažetak
Autorica se u radu bavi razmatranjem analize okruženja kao prvim korakom procesa strateškog određenja poduzeća spram tržišta. Ta je analiza posebno značajna danas u složenim i promjenjivim uvjetima poslovanja poduzeća. Analiza okruženja se provodi izučavanjem unutarnjeg marketing okruženja, odnosno samog poduzeća i vanjskog marketing okruženja, koje obuhvaća analizu makrookruženja, strukturnu analizu industrije i analizu konkurencije. Utvrđivanje odgovarajuće strategije pretpostavlja razumijevanje odnosa poduzeća i njezinog vanjskog okruženja, pri čemu se koristi metodološki postupak SWOT analize.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula

Profili:

Avatar Url Ariana Nefat (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Štoković, Ariana
Analiza marketing okruženja u suvremenim uvjetima poslovanja // Slobodno poduzetništvo : časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva, Vol. VI (1999), Br. 20; 155-164 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Štoković, A. (1999) Analiza marketing okruženja u suvremenim uvjetima poslovanja. Slobodno poduzetništvo : časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva, Vol. VI (Br. 20), 155-164.
@article{article, author = {\v{S}tokovi\'{c}, Ariana}, year = {1999}, pages = {155-164}, keywords = {marketing okru\v{z}enje, analiza}, journal = {Slobodno poduzetni\v{s}tvo : \v{c}asopis za promicanje poduzetni\v{s}tva i tr\v{z}i\v{s}nog gospodarstva}, volume = {Vol. VI}, number = {Br. 20}, issn = {1330-2833}, title = {Analiza marketing okru\v{z}enja u suvremenim uvjetima poslovanja}, keyword = {marketing okru\v{z}enje, analiza} }
@article{article, author = {\v{S}tokovi\'{c}, Ariana}, year = {1999}, pages = {155-164}, keywords = {marketing environment, analysis}, journal = {Slobodno poduzetni\v{s}tvo : \v{c}asopis za promicanje poduzetni\v{s}tva i tr\v{z}i\v{s}nog gospodarstva}, volume = {Vol. VI}, number = {Br. 20}, issn = {1330-2833}, title = {The Analysis of the Marketing Environment in Contemporary Business Conditions}, keyword = {marketing environment, analysis} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font