Pregled bibliografske jedinice broj: 662492
Analiza marketing okruženja u suvremenim uvjetima poslovanja
Analiza marketing okruženja u suvremenim uvjetima poslovanja // Slobodno poduzetništvo : časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva, Vol. VI (1999), Br. 20; 155-164 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 662492 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza marketing okruženja u suvremenim uvjetima poslovanja
(The Analysis of the Marketing Environment in Contemporary Business Conditions)
Autori
Štoković, Ariana
Izvornik
Slobodno poduzetništvo : časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva (1330-2833) Vol. VI
(1999), Br. 20;
155-164
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
marketing okruženje; analiza
(marketing environment; analysis)
Sažetak
Autorica se u radu bavi razmatranjem analize okruženja kao prvim korakom procesa strateškog određenja poduzeća spram tržišta. Ta je analiza posebno značajna danas u složenim i promjenjivim uvjetima poslovanja poduzeća. Analiza okruženja se provodi izučavanjem unutarnjeg marketing okruženja, odnosno samog poduzeća i vanjskog marketing okruženja, koje obuhvaća analizu makrookruženja, strukturnu analizu industrije i analizu konkurencije. Utvrđivanje odgovarajuće strategije pretpostavlja razumijevanje odnosa poduzeća i njezinog vanjskog okruženja, pri čemu se koristi metodološki postupak SWOT analize.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula
Profili:
Ariana Nefat
(autor)