Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 661837

Osnovni modeli difuzije inovacija u marketingu


Štoković, Ariana
Osnovni modeli difuzije inovacija u marketingu // Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, Vol. 5 (1992), Br. 2; 39-44 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 661837 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnovni modeli difuzije inovacija u marketingu
(Basic Models of Innovations Diffusion in Marketing)

Autori
Štoković, Ariana

Izvornik
Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja (0353-2860) Vol. 5 (1992), Br. 2; 39-44

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
difuzija inovacija; osnovni modeli difuzije inovacija; usvajanje inovacija; marketing
(innovation diffusion; basic models of innovation diffusion; innovation adoption; marketing)

Sažetak
U radu su prezentirani osnovni modeli difuzije inovacija u marketingu. Šire se razmatra najpoznatiji Bassov model, koji predstavlja glavni poticaj razvoju modela difuzije inovacija. Uz prikaz modela iznose se i temeljne teorijske postavke procesa prihvaćanja i difuzije inovacija kojima se objašnjava dinamika zbivanja u društvenom sustavu pri usvajanju inovacije

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula


Citiraj ovu publikaciju:

Štoković, Ariana
Osnovni modeli difuzije inovacija u marketingu // Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, Vol. 5 (1992), Br. 2; 39-44 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Štoković, A. (1992) Osnovni modeli difuzije inovacija u marketingu. Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, Vol. 5 (Br. 2), 39-44.
@article{article, author = {\v{S}tokovi\'{c}, Ariana}, year = {1992}, pages = {39-44}, keywords = {difuzija inovacija, osnovni modeli difuzije inovacija, usvajanje inovacija, marketing}, journal = {Gospodarstvo Istre : znanstveno-stru\v{c}ni \v{c}asopis za gospodarska pitanja}, volume = {Vol. 5}, number = {Br. 2}, issn = {0353-2860}, title = {Osnovni modeli difuzije inovacija u marketingu}, keyword = {difuzija inovacija, osnovni modeli difuzije inovacija, usvajanje inovacija, marketing} }
@article{article, author = {\v{S}tokovi\'{c}, Ariana}, year = {1992}, pages = {39-44}, keywords = {innovation diffusion, basic models of innovation diffusion, innovation adoption, marketing}, journal = {Gospodarstvo Istre : znanstveno-stru\v{c}ni \v{c}asopis za gospodarska pitanja}, volume = {Vol. 5}, number = {Br. 2}, issn = {0353-2860}, title = {Basic Models of Innovations Diffusion in Marketing}, keyword = {innovation diffusion, basic models of innovation diffusion, innovation adoption, marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font