Pregled bibliografske jedinice broj: 661837
Osnovni modeli difuzije inovacija u marketingu
Osnovni modeli difuzije inovacija u marketingu // Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, Vol. 5 (1992), Br. 2; 39-44 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 661837 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnovni modeli difuzije inovacija u marketingu
(Basic Models of Innovations Diffusion in Marketing)
Autori
Štoković, Ariana
Izvornik
Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja (0353-2860) Vol. 5
(1992), Br. 2;
39-44
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
difuzija inovacija; osnovni modeli difuzije inovacija; usvajanje inovacija; marketing
(innovation diffusion; basic models of innovation diffusion; innovation adoption; marketing)
Sažetak
U radu su prezentirani osnovni modeli difuzije inovacija u marketingu. Šire se razmatra najpoznatiji Bassov model, koji predstavlja glavni poticaj razvoju modela difuzije inovacija. Uz prikaz modela iznose se i temeljne teorijske postavke procesa prihvaćanja i difuzije inovacija kojima se objašnjava dinamika zbivanja u društvenom sustavu pri usvajanju inovacije
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula