Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 661519

Djeca kao potrošači zabave putem elektroničkih medija i nasilje


Nefat, Ariana
Djeca kao potrošači zabave putem elektroničkih medija i nasilje // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja, Ozretić Došen Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet: Hrvatska zajednica Udruga za marketing, 2005. str. 305-325 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 661519 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Djeca kao potrošači zabave putem elektroničkih medija i nasilje
(Children as Consumers of Entertainment throught Electronic Media and Violence)

Autori
Nefat, Ariana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja, Ozretić Došen Đurđana - Zagreb : Ekonomski fakultet: Hrvatska zajednica Udruga za marketing, 2005, 305-325

ISBN
953-6025-13-2

Skup
XIX. Kongres CROMAR-a

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
industrija zabave; djeca; elektronički mediji; nasilje; marketing
(entertainment industry; children; electronic media; violence; marketing)

Sažetak
U radu su razmatrana obilježja zabave koja se isporučuje putem elektroničkih medija, njihov utjecaj na djecu kao potrošače, te praksa marketinga takve zabave prema djeci. Utvrđeno je da današnja zabava dostupna putem elektroničkih medija obiluje nasiljem, a kod video igara zbog interaktivnog karaktera potrošači, najviše djeca, su u nasilje izravno i uključeni. Velikim brojem istraživanja utvrđeno je da nasilje u medijima ima višestruki negativan utjecaj na djecu, i to kratkoročno i dugoročno. Tim je poraznija utvrđena činjenica da industrija zabave u SAD svjesno cilja djecu s neprikladnim sadržajima, a takvih slučajevima ima i u Hrvatskoj. U empirijskom dijelu, gdje je provedeno istraživanje na uzorku djece od 8 do12 godina, ispitani su bitni, prethodno teorijski obrađeni aspekti teme, gdje je utvrđeno sljedeće: domovi djece su u visokom postotku opremljeni audiovizualnim uređajima i dosta su zastupljeni u dječjim sobama, njihovo je vremensko korištenje osrednje, roditelji smatraju da mediji obiluju nasiljem i to najviše televizija koja se najviše i zabranjuje, te su percepcije video igara i ponašanje u svezi njih povoljniji od njihovog stvarnog sadržaja. Konačno, razmatraju se mogućnosti zaštite djece od nasilja u medijima, što zahtijeva široki pristup uključujući formalne sustave zaštite, medijsko obrazovanje djece i roditelja, te informiranje javnosti. Konačno rješenje je, ipak, u otklanjanju uzroka prisutnosti takve zabave na tržištu.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula

Profili:

Avatar Url Ariana Nefat (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nefat, Ariana
Djeca kao potrošači zabave putem elektroničkih medija i nasilje // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja, Ozretić Došen Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet: Hrvatska zajednica Udruga za marketing, 2005. str. 305-325 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Nefat, A. (2005) Djeca kao potrošači zabave putem elektroničkih medija i nasilje. U: Kesić, Tanja, Ozretić Došen Đurđana (ur.)Marketinške paradigme za 21. stoljeće.
@article{article, author = {Nefat, Ariana}, year = {2005}, pages = {305-325}, keywords = {industrija zabave, djeca, elektroni\v{c}ki mediji, nasilje, marketing}, isbn = {953-6025-13-2}, title = {Djeca kao potro\v{s}a\v{c}i zabave putem elektroni\v{c}kih medija i nasilje}, keyword = {industrija zabave, djeca, elektroni\v{c}ki mediji, nasilje, marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet: Hrvatska zajednica Udruga za marketing}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Nefat, Ariana}, year = {2005}, pages = {305-325}, keywords = {entertainment industry, children, electronic media, violence, marketing}, isbn = {953-6025-13-2}, title = {Children as Consumers of Entertainment throught Electronic Media and Violence}, keyword = {entertainment industry, children, electronic media, violence, marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet: Hrvatska zajednica Udruga za marketing}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font