Pregled bibliografske jedinice broj: 660513
Važnost i problematika korepeticije i komorne glazbe u nastavnoj praksi glazbenih škola
Važnost i problematika korepeticije i komorne glazbe u nastavnoj praksi glazbenih škola // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 3 / Vidulin Orbanić, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2013. str. 497-509 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 660513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost i problematika korepeticije i komorne glazbe u nastavnoj praksi glazbenih škola
(The importance and problems of collaborative piano and chamber music classes in the music school teaching practice)
Autori
Mičija Palić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 3
/ Vidulin Orbanić, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2013, 497-509
ISBN
978-953-7498-65-8
Skup
Treći međunarodni simpozij glazbenih pedagoga
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 18.04.2013. - 20.04.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Korepeticija; umjetnički suradnik; komorna glazba; korepetitor; glasovir
(Accompanist; chamber music; collaborative assistant; piano)
Sažetak
Osvrtanjem na zakonitosti korepeticije i komornog muziciranja s vokalnim ili instrumentalnim interpretima namjeravamo prezentirati osnovnu problematiku formalnog obrazovanja korepetitora i umjetničkih suradnika, usporediti mogućnosti obrazovnih institucija diljem svijeta i u Hrvatskoj, objasniti nedostatak motivacije za takav rad te prikazati važnost i značaj nastave korepeticije i komorne glazbe u razvoju i odgoju cjelovite glazbene osobnosti, kako pijanista, koji će i sami ponekad biti korepetitori i umjetnički suradnici, tako i instrumentalista te solo pjevača, kojima će ta suradnja biti neophodna u radu i napredovanju. Analizirajući zastupljenost nastave korepeticije i komorne glazbe u nastavnom planu i programu glazbenih škola, nužno je objasniti praktične poteškoće organizacije izvođenja nastave korepeticije u osnovnim i srednjim glazbenim školama zbog prekomjernog broja održanih sati, izvan kvote propisane nastavnim programom, a zbog specifičnih zahtjeva nastupa na koncertima i natjecanjima. Svakako je neophodno, uz pomoć suvremene tehnologije, osmisliti i predložiti rješenje rastućeg problema pomanjkanja adekvatno educiranih specijaliziranih umjetničkih suradnika – profesora korepeticije u obrazovnom sustavu, koji će kvalitetno i u razumnom vremenskom opsegu tijekom edukativnog procesa biti u mogućnosti ostvariti učinkovitu i uspješnu umjetničku suradnju unutar kvote propisane nastavnim planom i programom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Znanost o umjetnosti