Pregled bibliografske jedinice broj: 660150
Svestrane kompentencije nastavnika – preduvjet za kvalitetno obrazovanje medicinskih sestara
Svestrane kompentencije nastavnika – preduvjet za kvalitetno obrazovanje medicinskih sestara // Stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem / Kopačević, Lenka ; Sedić, Biserka (ur.).
Opatija: Udruga medicinskih sestara i tehničara Hrvatske za neurologiju (UMSTHN), 2011. str. 33-35 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 660150 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Svestrane kompentencije nastavnika – preduvjet za kvalitetno obrazovanje medicinskih sestara
(Versatile competencies of teachers - a prerequisite for quality education of nurses)
Autori
Neuberg, Marijana ; Uršulin-Trstenjak, Natalija ; Veronek, Jurica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem
/ Kopačević, Lenka ; Sedić, Biserka - Opatija : Udruga medicinskih sestara i tehničara Hrvatske za neurologiju (UMSTHN), 2011, 33-35
ISBN
978-953-56352-1-5
Skup
Budućnost modernog sestrinstva u neuroznanosti
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.09.2011. - 24.09.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
osobine nastavnika ; kompetencije ; studij sestrinstva
(characteristics of teachers ; competence ; study nursing)
Sažetak
Obrazovanje i profesionalni razvoj te koncepcija učitelja ključna su pitanja svake profesije budući da je kvaliteta učiteljskog kadra jedan od glavnih činitelja koji djeluju na razinu obrazovnih postignuća učenika, studenata. Postavlja se pitanje koje su to kompetencije učitelja koje im pomažu da se nose sa zahtjevima današnjeg društva kojeg često nazivamo društvo znanja. U poučavanju studenata na specifičnom studiju kao što je sestrinstvo potrebno je imati učitelja, nastavnika, mentora koji mora zadovoljiti visoke kriterije obrazovanja studentske populacije. Od njega se očekuje da studentima bude stvarno, a ne samo deklerativno pozitivan model identifikacije, ali i prenositelj kulturnih i civilizacijskih vrijednosti. Takav nastavnik ističe se visokom razinom stručnih znanja tj. poznavanja nastavnog materijala i njegove didaktičko-metodičke prezentacije, zatim posjeduje dodatna pedagoška znanja i vještine koje koristi u svakodnevnom radu. Kako podučavati na drugačiji, inovativni način, te kojim profesionalnim i osobnim kompetencijama mora ovladati "dobar učitelj"? Odgovor je složen i zahtjeva poboljšanje nekih pojmova kao i upoznavanje sa specifičnostima studija sestrinstva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti
POVEZANOST RADA