Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 659967

Didaktika za društvo znanja


Matijević, Milan
Didaktika za društvo znanja // Društvo znanja i ličnost: Putevi i stranputice (de)humanizacije / Branković, Drago (ur.).
Banja Luka, 2013. str. 89-103 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 659967 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Didaktika za društvo znanja
(Didactics for Konvledge-based Society)

Autori
Matijević, Milan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Društvo znanja i ličnost: Putevi i stranputice (de)humanizacije / Branković, Drago - Banja Luka, 2013, 89-103

ISBN
978-99955-59-39-7

Skup
Društvo znanja i ličnost: Putevi i stranputice (de)humanizacije

Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 02.11.2012. - 03.11.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
društvo znanja; didaktika; kompetencije; aktivno učenje; iskustveno učenje; inovativno učenje
(knowledge-based society; didactics; competences; active learning; innovative learning; experience-based learning)

Sažetak
Sažetak - Autor je analizirao sadržajno određenje pojma društvo znanja. Uspoređivani su određenja toga pojma od strane ekonomista, politologa, psihologa, pedagoga, sociologa, informatologa. Posebna je pozornost posvećena pedagoškom i psihološkom određenju pojma znanje. Autor je pokušao odrediti zajednička obilježja koja ovom fenomenu (društvo znanja) pripisuju stručnjaci iz različitih znanstvenih područja te naznačio epistemološka obilježja didaktike koja bi mogla zadovoljiti suvremenu školu koja podržava koncept društva znanja. Škola treba teoriju nastave i obrazovanja koja osigurava da se u procesu školovanja i cjeloživotnoga učenja stječu kompetencije koje omogućuju egzistenciju i zapošljavanje svakog pojedinca u društvu kojem pripada. Kritici je podvrgnuto stanje koje omogućuje da se državni novci troše za učenje nepotrebnih znanja i kompetencija, odnosno za školovanje mladih za burzu nezaposlenih. Didaktika koja zagovara aktivno, iskustveno i inovativno učenje mnogo je bliža potrebama društva znanja od tradicionalne didaktike koja zagovara pasivno prilagođavanje postojećem i učenje deklarativnog (reproduktivnog) znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Milan Matijević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matijević, Milan
Didaktika za društvo znanja // Društvo znanja i ličnost: Putevi i stranputice (de)humanizacije / Branković, Drago (ur.).
Banja Luka, 2013. str. 89-103 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Matijević, M. (2013) Didaktika za društvo znanja. U: Branković, D. (ur.)Društvo znanja i ličnost: Putevi i stranputice (de)humanizacije.
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, editor = {Brankovi\'{c}, D.}, year = {2013}, pages = {89-103}, keywords = {dru\v{s}tvo znanja, didaktika, kompetencije, aktivno u\v{c}enje, iskustveno u\v{c}enje, inovativno u\v{c}enje}, isbn = {978-99955-59-39-7}, title = {Didaktika za dru\v{s}tvo znanja}, keyword = {dru\v{s}tvo znanja, didaktika, kompetencije, aktivno u\v{c}enje, iskustveno u\v{c}enje, inovativno u\v{c}enje}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, editor = {Brankovi\'{c}, D.}, year = {2013}, pages = {89-103}, keywords = {knowledge-based society, didactics, competences, active learning, innovative learning, experience-based learning}, isbn = {978-99955-59-39-7}, title = {Didactics for Konvledge-based Society}, keyword = {knowledge-based society, didactics, competences, active learning, innovative learning, experience-based learning}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font