Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 658844

Pripovijedanje kao oblik govorenja u nastavi hrvatskoga jezika


Vukoja, Sandra
Pripovijedanje kao oblik govorenja u nastavi hrvatskoga jezika, 2012., diplomski rad, Učiteljski fakultet u Osijeku, dislocirani studij u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod


CROSBI ID: 658844 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pripovijedanje kao oblik govorenja u nastavi hrvatskoga jezika
(Storytelling as a narrative monologue in the croatian language classes)

Autori
Vukoja, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku, dislocirani studij u Slavonskom Brodu

Mjesto
Slavonski Brod

Datum
05.10

Godina
2012

Stranica
69

Mentor
Vodopija, Irena

Neposredni voditelj
Irena Krumes Šimunović

Ključne riječi
pripovijedanje; jezično izražavanje; usmene vježbe; akcijsko istraživanje
(storytelling; oral expression; speaking skills; action research)

Sažetak
Pripovijedanje kao oblik govorenja u nastavi hrvatskoga jezika pripada nastavnom području jezičnoga izražavanja, a zadaće toga područja su razvijanje sposobnosti izražavanja doživljaja, osjećaja, misli i stavova, stvaranje navike uporabe pravogovornih i pravopisnih normi te ostvarivanje uspješne usmene i pisane komunikacije. Pripovijedanje je oblik govorenja koji svoje mjesto nalazi u području jezičnoga izražavanja, u usmenim vježbama. Provedeno je akcijsko istraživanje u trećem razredu osnovne škole s ciljem poboljšanja učeničke vještine govorenja pripovijedanjem i osposobljavanje učenika za tečno pripovijedanje priča i osobnih doživljaja. Provedene su govorno-pripovjedne radionice na satu hrvatskoga jezika. Maštovitim i sustavno provedenim aktivnostima posvećenima govorenju moguće je ostvariti napredak u radu i potaknuti učenike na maštanje, čitanje i kreativno razmišljanje. Ostvaren je napredak u dječjem jezičnom izražavanju, a radionice su doprinijele stvaranju pozitivnog ozračja u razredu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Irena Krumes (mentor)

Avatar Url Irena Vodopija (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vukoja, Sandra
Pripovijedanje kao oblik govorenja u nastavi hrvatskoga jezika, 2012., diplomski rad, Učiteljski fakultet u Osijeku, dislocirani studij u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod
Vukoja, S. (2012) 'Pripovijedanje kao oblik govorenja u nastavi hrvatskoga jezika', diplomski rad, Učiteljski fakultet u Osijeku, dislocirani studij u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukoja, Sandra}, year = {2012}, pages = {69}, keywords = {pripovijedanje, jezi\v{c}no izra\v{z}avanje, usmene vje\v{z}be, akcijsko istra\v{z}ivanje}, title = {Pripovijedanje kao oblik govorenja u nastavi hrvatskoga jezika}, keyword = {pripovijedanje, jezi\v{c}no izra\v{z}avanje, usmene vje\v{z}be, akcijsko istra\v{z}ivanje}, publisherplace = {Slavonski Brod} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukoja, Sandra}, year = {2012}, pages = {69}, keywords = {storytelling, oral expression, speaking skills, action research}, title = {Storytelling as a narrative monologue in the croatian language classes}, keyword = {storytelling, oral expression, speaking skills, action research}, publisherplace = {Slavonski Brod} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font