Pregled bibliografske jedinice broj: 658844
Pripovijedanje kao oblik govorenja u nastavi hrvatskoga jezika
Pripovijedanje kao oblik govorenja u nastavi hrvatskoga jezika, 2012., diplomski rad, Učiteljski fakultet u Osijeku, dislocirani studij u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod
CROSBI ID: 658844 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pripovijedanje kao oblik govorenja u nastavi hrvatskoga jezika
(Storytelling as a narrative monologue in the croatian language classes)
Autori
Vukoja, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku, dislocirani studij u Slavonskom Brodu
Mjesto
Slavonski Brod
Datum
05.10
Godina
2012
Stranica
69
Mentor
Vodopija, Irena
Neposredni voditelj
Irena Krumes Šimunović
Ključne riječi
pripovijedanje; jezično izražavanje; usmene vježbe; akcijsko istraživanje
(storytelling; oral expression; speaking skills; action research)
Sažetak
Pripovijedanje kao oblik govorenja u nastavi hrvatskoga jezika pripada nastavnom području jezičnoga izražavanja, a zadaće toga područja su razvijanje sposobnosti izražavanja doživljaja, osjećaja, misli i stavova, stvaranje navike uporabe pravogovornih i pravopisnih normi te ostvarivanje uspješne usmene i pisane komunikacije. Pripovijedanje je oblik govorenja koji svoje mjesto nalazi u području jezičnoga izražavanja, u usmenim vježbama. Provedeno je akcijsko istraživanje u trećem razredu osnovne škole s ciljem poboljšanja učeničke vještine govorenja pripovijedanjem i osposobljavanje učenika za tečno pripovijedanje priča i osobnih doživljaja. Provedene su govorno-pripovjedne radionice na satu hrvatskoga jezika. Maštovitim i sustavno provedenim aktivnostima posvećenima govorenju moguće je ostvariti napredak u radu i potaknuti učenike na maštanje, čitanje i kreativno razmišljanje. Ostvaren je napredak u dječjem jezičnom izražavanju, a radionice su doprinijele stvaranju pozitivnog ozračja u razredu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek