Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 658428

Redefiniranje uloge odgojitelja u konstruktivističkom pristupu dječjem učenju. U E.


Petrović-Sočo, Biserka
Redefiniranje uloge odgojitelja u konstruktivističkom pristupu dječjem učenju. U E. // Učiti zajedno s djecom - učiti. Zbornik radova Čakovec 2000. / Slunjski, Edita (ur.).
Čakovec: Dječji centar Čakovec, Visoka učiteljska škola Čakovec, 2000. str. 19-22 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 658428 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Redefiniranje uloge odgojitelja u konstruktivističkom pristupu dječjem učenju. U E.
(Redefinition teacher's role in constructivistical learning)

Autori
Petrović-Sočo, Biserka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Učiti zajedno s djecom - učiti. Zbornik radova Čakovec 2000. / Slunjski, Edita - Čakovec : Dječji centar Čakovec, Visoka učiteljska škola Čakovec, 2000, 19-22

Skup
Učiti zajedno s djecom - učiti

Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 03.05.2000. - 05.05.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
uloge odgojitelja; učenje djeteta; konstruktivizam
(teacher's role; learning; constructivism)

Sažetak
Činjenica da je dijete aktivan konstruktor svog znanja kojeg dopunjuje i korigira u socijalnoj interakciji s drugom djecom i odraslima bitno mijenja klasičnu poučavateljsku ulogu odgojitelja. On prestaje biti prenositelj znanja i sve više je upućen na stvaranje suptilno probrane, promjenljive i s obzirom na razvojne osobine djece, primjerene okoline koja će izazivati dijete na promatranje, postavljanje hipoteza, ispitivanje, istraživanje, eksperimentiranje, rješavanje problema i socijalnu interakciju. Zbog toga bi suvremeni odgojitelj, nasuprot u praksi još obilno prisutnoj voditeljskoj ulozi, u sve većoj mjeri preuzimati raznovrsne uloge kao što su motivator, opskrbljivač materijalnih i idejnih poticaja, promatrač djece u njihovim aktivnostima, suigrač, pomagač, moderator i sl.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Biserka Petrović-Sočo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petrović-Sočo, Biserka
Redefiniranje uloge odgojitelja u konstruktivističkom pristupu dječjem učenju. U E. // Učiti zajedno s djecom - učiti. Zbornik radova Čakovec 2000. / Slunjski, Edita (ur.).
Čakovec: Dječji centar Čakovec, Visoka učiteljska škola Čakovec, 2000. str. 19-22 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Petrović-Sočo, B. (2000) Redefiniranje uloge odgojitelja u konstruktivističkom pristupu dječjem učenju. U E.. U: Slunjski, E. (ur.)Učiti zajedno s djecom - učiti. Zbornik radova Čakovec 2000..
@article{article, author = {Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka}, editor = {Slunjski, E.}, year = {2000}, pages = {19-22}, keywords = {uloge odgojitelja, u\v{c}enje djeteta, konstruktivizam}, title = {Redefiniranje uloge odgojitelja u konstruktivisti\v{c}kom pristupu dje\v{c}jem u\v{c}enju. U E.}, keyword = {uloge odgojitelja, u\v{c}enje djeteta, konstruktivizam}, publisher = {Dje\v{c}ji centar \v{C}akovec, Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola \v{C}akovec}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }
@article{article, author = {Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka}, editor = {Slunjski, E.}, year = {2000}, pages = {19-22}, keywords = {teacher's role, learning, constructivism}, title = {Redefinition teacher's role in constructivistical learning}, keyword = {teacher's role, learning, constructivism}, publisher = {Dje\v{c}ji centar \v{C}akovec, Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola \v{C}akovec}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font