Pregled bibliografske jedinice broj: 658428
Redefiniranje uloge odgojitelja u konstruktivističkom pristupu dječjem učenju. U E.
Redefiniranje uloge odgojitelja u konstruktivističkom pristupu dječjem učenju. U E. // Učiti zajedno s djecom - učiti. Zbornik radova Čakovec 2000. / Slunjski, Edita (ur.).
Čakovec: Dječji centar Čakovec, Visoka učiteljska škola Čakovec, 2000. str. 19-22 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 658428 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Redefiniranje uloge odgojitelja u konstruktivističkom pristupu dječjem učenju. U E.
(Redefinition teacher's role in constructivistical learning)
Autori
Petrović-Sočo, Biserka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Učiti zajedno s djecom - učiti. Zbornik radova Čakovec 2000.
/ Slunjski, Edita - Čakovec : Dječji centar Čakovec, Visoka učiteljska škola Čakovec, 2000, 19-22
Skup
Učiti zajedno s djecom - učiti
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 03.05.2000. - 05.05.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
uloge odgojitelja; učenje djeteta; konstruktivizam
(teacher's role; learning; constructivism)
Sažetak
Činjenica da je dijete aktivan konstruktor svog znanja kojeg dopunjuje i korigira u socijalnoj interakciji s drugom djecom i odraslima bitno mijenja klasičnu poučavateljsku ulogu odgojitelja. On prestaje biti prenositelj znanja i sve više je upućen na stvaranje suptilno probrane, promjenljive i s obzirom na razvojne osobine djece, primjerene okoline koja će izazivati dijete na promatranje, postavljanje hipoteza, ispitivanje, istraživanje, eksperimentiranje, rješavanje problema i socijalnu interakciju. Zbog toga bi suvremeni odgojitelj, nasuprot u praksi još obilno prisutnoj voditeljskoj ulozi, u sve većoj mjeri preuzimati raznovrsne uloge kao što su motivator, opskrbljivač materijalnih i idejnih poticaja, promatrač djece u njihovim aktivnostima, suigrač, pomagač, moderator i sl.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija