Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 657714

Institucijski predškolski kontekst i kako ga mijenjati


Petrović-Sočo, Biserka: Šagud, Mirjana
Institucijski predškolski kontekst i kako ga mijenjati // Dijete i djetinjstvo. Teorija i praksa predškolskog odgoja / Babić, Nada ; Irović, Stanislava (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J. Strosmayera u Osijeku. Visoka učiteljska škola, 2002. str. 44-45 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 657714 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Institucijski predškolski kontekst i kako ga mijenjati
(The institutional preschool context and how to change it)

Autori
Petrović-Sočo, Biserka: Šagud, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Dijete i djetinjstvo. Teorija i praksa predškolskog odgoja / Babić, Nada ; Irović, Stanislava - Osijek : Sveučilište J.J. Strosmayera u Osijeku. Visoka učiteljska škola, 2002, 44-45

ISBN
953-6456-29-X

Skup
Dijete i djetinjstvo. Teorija i praksa predškolskog odgoja

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 10.10.2002. - 11.10.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
institucijski kontekst vrtića; predškolska djeca; vrtić
(institutional preschool context; preschool children; kindergarten)

Sažetak
Odgojnaa praksa ne postoji izolirano. Ona se uvijek odvija u određenom kontekstu, vremenu i prostoru. Zbog toga se ni djeca i odgajatelji ne nalaze u vakuumu, nego su pod utjecajem konteksta određene predškolske ustanove. O kvaliteti konteksta te ustanove ovisi i kvaliteta njihove socijalne interakcije pa tako i kvalliteta odgoja i obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Biserka Petrović-Sočo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petrović-Sočo, Biserka: Šagud, Mirjana
Institucijski predškolski kontekst i kako ga mijenjati // Dijete i djetinjstvo. Teorija i praksa predškolskog odgoja / Babić, Nada ; Irović, Stanislava (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J. Strosmayera u Osijeku. Visoka učiteljska škola, 2002. str. 44-45 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Petrović-Sočo, Biserka: Šagud, Mirjana (2002) Institucijski predškolski kontekst i kako ga mijenjati. U: Babić, N. & Irović, S. (ur.)Dijete i djetinjstvo. Teorija i praksa predškolskog odgoja.
@article{article, year = {2002}, pages = {44-45}, keywords = {institucijski kontekst vrti\'{c}a, pred\v{s}kolska djeca, vrti\'{c}}, isbn = {953-6456-29-X}, title = {Institucijski pred\v{s}kolski kontekst i kako ga mijenjati}, keyword = {institucijski kontekst vrti\'{c}a, pred\v{s}kolska djeca, vrti\'{c}}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te J.J. Strosmayera u Osijeku. Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, year = {2002}, pages = {44-45}, keywords = {institutional preschool context, preschool children, kindergarten}, isbn = {953-6456-29-X}, title = {The institutional preschool context and how to change it}, keyword = {institutional preschool context, preschool children, kindergarten}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te J.J. Strosmayera u Osijeku. Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font