Pregled bibliografske jedinice broj: 657714
Institucijski predškolski kontekst i kako ga mijenjati
Institucijski predškolski kontekst i kako ga mijenjati // Dijete i djetinjstvo. Teorija i praksa predškolskog odgoja / Babić, Nada ; Irović, Stanislava (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J. Strosmayera u Osijeku. Visoka učiteljska škola, 2002. str. 44-45 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 657714 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Institucijski predškolski kontekst i kako ga mijenjati
(The institutional preschool context and how to change it)
Autori
Petrović-Sočo, Biserka: Šagud, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Dijete i djetinjstvo. Teorija i praksa predškolskog odgoja
/ Babić, Nada ; Irović, Stanislava - Osijek : Sveučilište J.J. Strosmayera u Osijeku. Visoka učiteljska škola, 2002, 44-45
ISBN
953-6456-29-X
Skup
Dijete i djetinjstvo. Teorija i praksa predškolskog odgoja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 10.10.2002. - 11.10.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
institucijski kontekst vrtića; predškolska djeca; vrtić
(institutional preschool context; preschool children; kindergarten)
Sažetak
Odgojnaa praksa ne postoji izolirano. Ona se uvijek odvija u određenom kontekstu, vremenu i prostoru. Zbog toga se ni djeca i odgajatelji ne nalaze u vakuumu, nego su pod utjecajem konteksta određene predškolske ustanove. O kvaliteti konteksta te ustanove ovisi i kvaliteta njihove socijalne interakcije pa tako i kvalliteta odgoja i obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija