Pregled bibliografske jedinice broj: 657625
Kompetencijski profil nastavnika u postupku vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća u školi
Kompetencijski profil nastavnika u postupku vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća u školi // Modern approaches to teaching the coming generations
Ljubljana, 2012. str. 363-371 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 657625 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencijski profil nastavnika u postupku vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća u školi
(Competence profile of teachers in the evaluation and assessment of student achievement in school)
Autori
Jurčić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
ISBN
978-961-93189-6-6
Skup
Modern approaches to teaching the coming generations
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 06.12.2012. - 07.12.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
školska dokimologija; vrednovanje i ocjenjivanje; nastavnik; kompetencije; učenik; učenje
(School dokimology; evaluation and assessment; teacher competency; student; learning)
Sažetak
U radu se tematizira pristup u postupku vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća u školi. Osnovni je uvjet kompetencijski profil nastavnika. Izgrađen na znanstvenim osnova školske dokimologije, didaktičkim teorijama i teorijama kurikuluma. Koji pridonosi primjerenijem poimanju postupka praćenja učeničkog napretka i utvrđivanja njihova ishoda učenja. Kompetentno vladanje strategijama vrednovanja i ocjenjivanja učeničkog znanja i sposobnosti pomaže nastavniku pri izboru odgovarajuće strategije poučavanja, najprimjerenije za postizanje definiranih konkretnih i operativnih ciljeva i ishoda učenja, iz kojih je vidljivo što učenici trebaju upoznati, usvojiti i razumjeti tijekom sudjelovanja u nastavnim aktivnostima. Čime intenzivira više znanja, ali i potiče učenikovu motivaciju, kreativnost, odgovarajući mu stil učenja i poželjniju strategiju dubinskoga učenja. Svoj ugled među učenicima i njihovim roditeljima, temeljen na kompetentnosti u postupku praćenja učeničkog napretka i utvrđivanja njihova ishoda učenja, nastavnik očituje u primjeni pravednog kriterija ocjenjivanja i objektivnosti u oblicima i metodama provjere, u razumijevanju sadržaja pojedine brojčane ocjene te u povezivanju procesa poučavanja i rezultata učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Marko Jurčić
(autor)