Pregled bibliografske jedinice broj: 657597
Učionička i izvanučionička nastava u kontekstu odnosa i prožimanja formalnog, neformalnog i informalnog učenja.
Učionička i izvanučionička nastava u kontekstu odnosa i prožimanja formalnog, neformalnog i informalnog učenja. // Budućnost obrazovanja učitelja, Magyar Tannyelvű Tanitóképző Kar
Subotica, 2008. str. 178-183 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 657597 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učionička i izvanučionička nastava u kontekstu odnosa i prožimanja formalnog, neformalnog i informalnog učenja.
(Classroom and outdoor education in the context of the interpenetration of formal, non-formal and informal learning)
Autori
Jurčić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Budućnost obrazovanja učitelja, Magyar Tannyelvű Tanitóképző Kar
/ - Subotica, 2008, 178-183
ISBN
978-953-99167-1-6
Skup
Budućnost obrazovanja učitelja, Magyar Tannyelvű Tanitóképző Kar
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 15.09.2008. - 18.09.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učenik; učitelj; učionička nastava; izvanučionička nastava; učenje; poučavanje
(teachig; extracurricaular activities; teacher)
Sažetak
U radu se raspravlja o učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi uz razumno prožimanje formalnog, neformalnog i informalnog učenja. Razmatraju su teorijska značajka formalnog, neformalno i informalnog učenja, u kontekstu međusobne umreženosti u povezanoj učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi, njihove odnose, granice, dodirne i prijelazne točke. Formalno učenje, u povezanoj učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi utemeljeno je poglavito na prostoru (prirodnom, kulturnom, gospodarstvenom i slično), na mjestu (gradskom, prigradskom, seoskom), na izvorima znanja (prirodnim, tehničkim, tehnološkim), na utjecajima pojedinca i grupe. Neformalno učenje, u povezanoj učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi, izrazitije se javlja kroz pojmove: epizode, iskustveni tijek i buduće ponašanje koji se prelamaju s pojmovima implicitno, reaktivno i promišljeno učenje. Informalno učenje u povezanoj učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi događa se uz učenje životnijih sadržaja (učenje o samom životu) koji pomažu učenicima, s jedne strane u stjecanju znanja i potrebnih vještina (vezano za životna pitanja), s druge strane u razumijevanju kako funkcionira život izvan škole, s treće strane u socijalnom integriranju, razumijevanju i lakšem snalaženju u izvanškolskom svijetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb