Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 657597

Učionička i izvanučionička nastava u kontekstu odnosa i prožimanja formalnog, neformalnog i informalnog učenja.


Jurčić, Marko
Učionička i izvanučionička nastava u kontekstu odnosa i prožimanja formalnog, neformalnog i informalnog učenja. // Budućnost obrazovanja učitelja, Magyar Tannyelvű Tanitóképző Kar
Subotica, 2008. str. 178-183 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 657597 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učionička i izvanučionička nastava u kontekstu odnosa i prožimanja formalnog, neformalnog i informalnog učenja.
(Classroom and outdoor education in the context of the interpenetration of formal, non-formal and informal learning)

Autori
Jurčić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Budućnost obrazovanja učitelja, Magyar Tannyelvű Tanitóképző Kar / - Subotica, 2008, 178-183

ISBN
978-953-99167-1-6

Skup
Budućnost obrazovanja učitelja, Magyar Tannyelvű Tanitóképző Kar

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 15.09.2008. - 18.09.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učenik; učitelj; učionička nastava; izvanučionička nastava; učenje; poučavanje
(teachig; extracurricaular activities; teacher)

Sažetak
U radu se raspravlja o učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi uz razumno prožimanje formalnog, neformalnog i informalnog učenja. Razmatraju su teorijska značajka formalnog, neformalno i informalnog učenja, u kontekstu međusobne umreženosti u povezanoj učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi, njihove odnose, granice, dodirne i prijelazne točke. Formalno učenje, u povezanoj učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi utemeljeno je poglavito na prostoru (prirodnom, kulturnom, gospodarstvenom i slično), na mjestu (gradskom, prigradskom, seoskom), na izvorima znanja (prirodnim, tehničkim, tehnološkim), na utjecajima pojedinca i grupe. Neformalno učenje, u povezanoj učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi, izrazitije se javlja kroz pojmove: epizode, iskustveni tijek i buduće ponašanje koji se prelamaju s pojmovima implicitno, reaktivno i promišljeno učenje. Informalno učenje u povezanoj učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi događa se uz učenje životnijih sadržaja (učenje o samom životu) koji pomažu učenicima, s jedne strane u stjecanju znanja i potrebnih vještina (vezano za životna pitanja), s druge strane u razumijevanju kako funkcionira život izvan škole, s treće strane u socijalnom integriranju, razumijevanju i lakšem snalaženju u izvanškolskom svijetu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčić, Marko
Učionička i izvanučionička nastava u kontekstu odnosa i prožimanja formalnog, neformalnog i informalnog učenja. // Budućnost obrazovanja učitelja, Magyar Tannyelvű Tanitóképző Kar
Subotica, 2008. str. 178-183 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jurčić, M. (2008) Učionička i izvanučionička nastava u kontekstu odnosa i prožimanja formalnog, neformalnog i informalnog učenja.. U: Budućnost obrazovanja učitelja, Magyar Tannyelvű Tanitóképző Kar.
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Marko}, year = {2008}, pages = {178-183}, keywords = {u\v{c}enik, u\v{c}itelj, u\v{c}ioni\v{c}ka nastava, izvanu\v{c}ioni\v{c}ka nastava, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {U\v{c}ioni\v{c}ka i izvanu\v{c}ioni\v{c}ka nastava u kontekstu odnosa i pro\v{z}imanja formalnog, neformalnog i informalnog u\v{c}enja.}, keyword = {u\v{c}enik, u\v{c}itelj, u\v{c}ioni\v{c}ka nastava, izvanu\v{c}ioni\v{c}ka nastava, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Marko}, year = {2008}, pages = {178-183}, keywords = {teachig, extracurricaular activities, teacher}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {Classroom and outdoor education in the context of the interpenetration of formal, non-formal and informal learning}, keyword = {teachig, extracurricaular activities, teacher}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font