Pregled bibliografske jedinice broj: 656917
Jezične (i druge) kompetencije – samoprocjene odgojitelja
Jezične (i druge) kompetencije – samoprocjene odgojitelja // METODE PRAĆENJA I VREDNOVANJA VLASTITOG RADA
Zagreb, Hrvatska, 2013. (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 656917 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezične (i druge) kompetencije – samoprocjene odgojitelja
(Language (and other) competences - preschool teachers' self-evaluation)
Autori
Cindrić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
METODE PRAĆENJA I VREDNOVANJA VLASTITOG RADA
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
jezične kompetencije; odgojitelji; samoprocjena
(languae competences; preschool teachers; self-evaluation)
Sažetak
Što točno podrazumijeva imati razvijenu komunikacijsku jezičnu kompetenciju na razini B2 ili C1? Jesmo li ikada sami prošli proces samovrednovanja poznavanja jezika? Kako to učiniti? Samovrednovanje putem Europskog jezičnog portfolija omogućeno je učenicima u dobi od 7-11/, 11-15, 15+ i za odrasle. Za učitelje i nastavnike postoji i Europski portfolio za obrazovanje nastavnika jezika međutim on se bavi samovrednovanjem sljedećih područja: vrednovanje učenja, samostalno učenje, izvođenje nastave, metodologija, planiranje nastave, izvođenje nastave, kontakt i resursi. Za samovrednovanje komunikacijske jezične kompetencije koristit ćemo dio dokumenta Swiss ELP, a cilj nam je utvrditi razinu poznavanja jezika, istaknuti poteškoće, te pronaći načine kako održati i/ili poboljšati razinu komunikacijske kompetencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271168-0726 - Razvoj interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi stranih jezika (Petravić, Ana, MZOS ) ( CroRIS)
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Ivana Cindrić
(autor)