Pregled bibliografske jedinice broj: 656863
Utjecaj funkcionalne pismenosti na kvalitetu života Roma
Utjecaj funkcionalne pismenosti na kvalitetu života Roma // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2012. str. 739-747 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 656863 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj funkcionalne pismenosti na kvalitetu života Roma
(The impact of functional literacy on the quality of life of Gypsy)
Autori
Domjanić, Tina ; Lapat, Goran ; Bakić-Tomić, Ljubica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih
/ Nikolić, Milena - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2012, 739-747
Skup
Unapređenje kvalitete života djece i mladih, III. Međunarodna naučno-stručna konferencija, Zlatibor
Mjesto i datum
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 23.06.2012. - 24.06.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Odgoj i obrazovanje Roma; Funkcionalna pismenost Roma; Snalaženje u svakodnevnom životu
(The education of Gypsy community; Functional literacy in Gypsy community; managing in everyday life)
Sažetak
Rad prikazuje da je primarna pismenost romskog stanovništva još uvijek velika prepreka u svakodnevnom životu tih osoba. Obrazovanje je najznačajniji cilj na kojem se temelji budućnost i rješenje siromaštva u romskoj zajednici. Odgoj i obrazovanje romske djece znači osiguranje jednakih šansi, desegregacija, suzbijanje društvene marginaliziranosti, poticanje društvene integracije Roma uz poštivanje prava manjina i prava na jednakost i sl. Istraživanje provedeno 2011. godine dalo nam je uvid u trenutno stanje funkcionalne pismenosti Roma. Njihovo snalaženje i upotrebljavanje općih činjenica u svakodnevnom životu pokazuje da je pismenost još uvijek samo sposobnost čitanja i pisanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Ovaj rad je dio projekta: Znanstveni projekt Fonda za razvoj Sveučilišta u Zagrebu pod nazivom: Jednake mogućnosti za sve – bolja integracija romske djece u obrazovni sustav RH (2012/2013). Voditelj projekta: Ljubica Bakić-Tomić.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb