Pregled bibliografske jedinice broj: 656558
Poticanje razvoja rane pismenosti u predškolskoj ustanovi
Poticanje razvoja rane pismenosti u predškolskoj ustanovi // Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja / Jurčević Lozančić Anka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 165-172 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 656558 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje razvoja rane pismenosti u predškolskoj ustanovi
(Encouraging the development of early literacy in preschool practice)
Autori
Karković, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja
/ Jurčević Lozančić Anka - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 165-172
ISBN
978-953-7210-29-8
Skup
Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2010. - 13.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
integrirani pristup učenju; aktivno konstruiranje znanja; kvalitetno pedagoški oblikovan prostor
(integrated approach to learning; active construction of knowledge; well designed educational space)
Sažetak
Za 21. stoljeće karakterističan je brz tehnološki i znanstveni razvoj koji prati velika količina informacija i znanja. Cilj obrazovanja, prema tome, trebao bi biti usmjeren na razvijanje kompetencije aktivnog građenja vlastitog znanja temeljenog na učenju s razumijevanjem, da bi se znanje moglo praktično primijeniti, te na razvijanje navike cjeloživotnog učenja. Predškolske ustanove, dakle, imaju obavezu pružiti djeci mogućnost sudjelovanja u aktivnostima koje objedinjuju različita područja znanja i vještina, između ostalog i poticati razvoj rane pismenosti. U aktivnosti odabranoj prema vlastitom interesu dijete će koncentrirano i vrlo motivirano tražiti odgovor na pitanje koje si je samo postavilo. Odnosno, kao i ostala znanja, znanje o pisanju i čitanju dijete će konstruirati na temelju svojih iskustva s tiskom u aktivnostima u kojima posreduju odrasli i vršnjaci. Kvalitetno pedagoški oblikovan prostor predškolske ustanove trebao bi, između ostalog, različitim vrstama materijala poticati djecu na aktivno sudjelovanje u aktivnosti koja ih interesira i koja za dijete ima smisla i svrhu, odnosno omogućavati da čitanje i pisanje uče na njima prirodan način, čineći. Ključne riječi: integrirani pristup učenju, aktivno konstruiranje znanja, kvalitetno pedagoški oblikovan prostor
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija