Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656558

Poticanje razvoja rane pismenosti u predškolskoj ustanovi


Karković, Petra
Poticanje razvoja rane pismenosti u predškolskoj ustanovi // Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja / Jurčević Lozančić Anka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 165-172 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 656558 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje razvoja rane pismenosti u predškolskoj ustanovi
(Encouraging the development of early literacy in preschool practice)

Autori
Karković, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja / Jurčević Lozančić Anka - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 165-172

ISBN
978-953-7210-29-8

Skup
Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2010. - 13.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
integrirani pristup učenju; aktivno konstruiranje znanja; kvalitetno pedagoški oblikovan prostor
(integrated approach to learning; active construction of knowledge; well designed educational space)

Sažetak
Za 21. stoljeće karakterističan je brz tehnološki i znanstveni razvoj koji prati velika količina informacija i znanja. Cilj obrazovanja, prema tome, trebao bi biti usmjeren na razvijanje kompetencije aktivnog građenja vlastitog znanja temeljenog na učenju s razumijevanjem, da bi se znanje moglo praktično primijeniti, te na razvijanje navike cjeloživotnog učenja. Predškolske ustanove, dakle, imaju obavezu pružiti djeci mogućnost sudjelovanja u aktivnostima koje objedinjuju različita područja znanja i vještina, između ostalog i poticati razvoj rane pismenosti. U aktivnosti odabranoj prema vlastitom interesu dijete će koncentrirano i vrlo motivirano tražiti odgovor na pitanje koje si je samo postavilo. Odnosno, kao i ostala znanja, znanje o pisanju i čitanju dijete će konstruirati na temelju svojih iskustva s tiskom u aktivnostima u kojima posreduju odrasli i vršnjaci. Kvalitetno pedagoški oblikovan prostor predškolske ustanove trebao bi, između ostalog, različitim vrstama materijala poticati djecu na aktivno sudjelovanje u aktivnosti koja ih interesira i koja za dijete ima smisla i svrhu, odnosno omogućavati da čitanje i pisanje uče na njima prirodan način, čineći. Ključne riječi: integrirani pristup učenju, aktivno konstruiranje znanja, kvalitetno pedagoški oblikovan prostor

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Petra Badurina (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Karković, Petra
Poticanje razvoja rane pismenosti u predškolskoj ustanovi // Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja / Jurčević Lozančić Anka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 165-172 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Karković, P. (2010) Poticanje razvoja rane pismenosti u predškolskoj ustanovi. U: Jurčević Lozančić Anka (ur.)Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja.
@article{article, author = {Karkovi\'{c}, Petra}, year = {2010}, pages = {165-172}, keywords = {integrirani pristup u\v{c}enju, aktivno konstruiranje znanja, kvalitetno pedago\v{s}ki oblikovan prostor}, isbn = {978-953-7210-29-8}, title = {Poticanje razvoja rane pismenosti u pred\v{s}kolskoj ustanovi}, keyword = {integrirani pristup u\v{c}enju, aktivno konstruiranje znanja, kvalitetno pedago\v{s}ki oblikovan prostor}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Karkovi\'{c}, Petra}, year = {2010}, pages = {165-172}, keywords = {integrated approach to learning, active construction of knowledge, well designed educational space}, isbn = {978-953-7210-29-8}, title = {Encouraging the development of early literacy in preschool practice}, keyword = {integrated approach to learning, active construction of knowledge, well designed educational space}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font